Wie o Wie heeft voor mij een Miniatuur Volvo amzon 123 GT (donke

• Ronny spreng (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2007 10:26 #51394 door Ronny spreng (GAST)
<p>Wil een origineel cadeau geven en ben hier tegast en kan dus geen spullen kopen op de markt van deze site! Maar wil wel graag een miniatuur kopen van het model volvo amazon 123 GT liefst donkergroen. Het is voor een liefhebber en wie weet iemand waar ik zoiets kan kopen? Of heeft iemand zo'n model te koop??</p><p>Met vriendelijke groet Ron (e-mail: machlas80@hotmail.com )</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-03-2007 10:36 #84629 door Siang Phoa

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-03-2007 13:52 #84628 door Rudolf Kleyn
<p>VOD heeft een prachtige donkergroene 123 GT, handgemaakt model van Somerville compleet met Nederlands kentekenplaatje, kost 66,75 </p><p> </p><p><table cellspacing="0" cellpadding="0" width="98%" border="0"> <tbody> <tr> <td height="20">4123 </td> <td> </td> <td>MODEL AMAZON SEDAN 123GT </td> <td align="right">66.75 <small>euro</small> </td> <td> <div align="right"></div> <form action="/main.php" method="post" name="addtowinkelwagentje"> <div align="right"><input type="hidden" name="formid" value="addtowinkelwagentje" /></div> </form> </td> </tr> </tbody></table></p>

• Ronny spreng (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2007 17:30 #84627 door Ronny spreng (GAST)
Beantwoord door Ronny spreng (GAST) in topic Wie o Wie heeft voor mij een Miniatuur Volvo amzon 123 GT (donke
<p>Rudolf Kleyn....hoe kan ik dat model verkrijgen dan? Ik ben geen lid van deze volvo v44 vereniging. Maar het is een cadeau voor een volvo fanaat dus vandaar....</p><p>Dat is wel precies degene die ik bedoel trouwens! Hoop dat je me verder kan helpen.</p><p>vriendelijke groet</p>

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-03-2007 10:11 #84626 door Rudolf Kleyn
<p>Als je iemand in je omgeving weet die lid van de vereniging is, kan je hem of haar vragen het model te bestellen.</p><p>Je kunt ook gewoon het VOD bellen en uitleggen hoe de vork in de steel zit. Misschien passen ze er dan een mouw aan. VOD: 04163-76844 (dinsdagavond o.a bereikbaar)</p><p>Waar woon je? Ik zit in Zuid-Holland. Anders kun je ook een van de regioco&ouml;rdinatoren (zie site) vragen of zij je behulpzaam willen zijn,</p><p>succes.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

• Sieger van der Veen
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
20-03-2007 10:29 #84625 door Sieger van der Veen
Beantwoord door Sieger van der Veen in topic Wie o Wie heeft voor mij een Miniatuur Volvo amzon 123 GT (donke
De op speciaal verzoek van de Volvo V44-vereninging in kleine oplage bij Somerville vervaardigde donkergroene 123GT met NL kenteken uit 1967: 46-88-DT is de 1:43 formaat van de echte 123 GT met dito kenteken van Joop van Leeuwen uit Leiden, maar idd alleen te koop voor leden !

Volvo Qua Patet Orbis

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD