140 Register

• Dop Dobbel (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-03-2007 12:44 #51393 door Dop Dobbel (GAST)
140 Register is gemaakt door Dop Dobbel (GAST)
<p>Sind begin dit jaar ben ik in het bezit van mijn 144. Ik heb hem gekocht van een liefhebber, vooral van de Amzon (combi), de man was bezig om een combi te restaureren. Van de eigenaren ervoor weet ik niets.</p><p>Toch is het wel leuk om daar wat meer van te weten. Misschien is de auto wel van een bekende hier op het forum geweest. Lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over dingen die met deze auto zijn beleefd. Of misschien heeft een vorige eigenaar nog tips oid.</p><p>Op de achterruit zit namelijk een heel erg verweerde sticker, die volgens mij van het 140 register is. Hij is helaas niet echt goed meer leesbaar. Echter kon ik geen site van het 140 register vinden, misschien is dat opgeheven met het samengaan met deze site. Dat zou jammer zijn want ik vind het 140gedeelte op deze site erg summier. Ik ben benieuwd of iemand mijn auto kent, ik heb hem in Arkel gekoch, vlakbij Gorinchem. Op mijn site (weblog) kun je wat meer plaatjes zien etc. </p><p> robbertsvolvo.web-log.nl/ </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
19-03-2007 22:47 #84634 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic 140 Register
Leuk weblog! Welkom in de Volvowereld!

• Dop Dobbel (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-03-2007 21:45 #84633 door Dop Dobbel (GAST)
Beantwoord door Dop Dobbel (GAST) in topic 140 Register
<p>Aan de reacties te zien, maak ik op dat er geen 140 register/club oid meer is. In tussen hebben er al wat 140 fanatiekelingen een mail gestuurd via mijn dagboek. Misschien dat een dergelijke club wel leuk is, aangezien er toch wat enthousiasme is.</p><p>Deze jonglui hebben in iedergeval al een eigen hyves. Een forum heb ik al opgestart, maar nog niet openbaar, pas bij voldoene animo.</p>

• Dominique Roest (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 20:34 #84632 door Dominique Roest (GAST)
Beantwoord door Dominique Roest (GAST) in topic 140 Register
Grappig, ik heb sinds april een 142 uit 1972 en op mijn voorruit zit precies zo'n zelfde (niet goed leesbare) sticker! Wij hebben ookal zitten googelen maar zonder resultaat.

Ik zal je nog een mailtje sturen via je dagboek, ben zeker geinteresseerd!

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-05-2008 13:13 #84631 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic 140 Register
<p>Er bestaat volgens mij nog wel zoiets als een 140-register; staat helaas op een errug laag pitje heb ik het idee... Ook in het ALV blad was er wel ruimte ingedeeld voor het 140-register, echter verder dan een paar foto's kwam het helaas niet. Het register was overigens wel vertegenwoordigd op de VKB vorig jaar. Het zou toch wel leuk zijn om met elkaar dit register wat meer leven in te blazen; er is inmiddels toch wel een select gezelschap enthousiaste 140-rijders heb ik het idee!</p><p> </p>

Groet, Hans

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-05-2008 15:58 #84630 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic 140 Register
<p>Als je op deze site kijkt onder "afdelingen" en dan "registers" zie je ze staan. Het 140register is dus toegetreden tot de club. Ik denk dat men zit te wachten op een aantal enthousiasten om het verder omhoog te tillen?</p><p>Op de laatste Volvo beurs in Utrecht had men een heel aardig 140 boek te koop ,met diverse oude artikelen en handige sleuteltips etc., samengesteld door het bestuur van het 140 register ter gelegenheid van het "zoveel"(15?) jarig bestaan. .</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD