Groene Amazon 46-83-DS

• Rob Kooi (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-03-2007 18:57 #51386 door Rob Kooi (GAST)
Groene Amazon 46-83-DS is gemaakt door Rob Kooi (GAST)
Ben eigenlijk wel benieuwd of onze vorige Ama nog rond rijdt. Heeft een poos op marktplaats gestaan. Wie rijdt erin of kent de eigenaar.

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-03-2007 19:06 #84673 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Groene Amazon 46-83-DS
<p>Hoi Rob,</p><p>Voor de huidige eigenaar niet te hopen dat hij er momenteel mee rond rijdt, want dan riskeert hij een fikse bekeuring............ de auto is namelijk volgens de RDW site sinds 11-04-2006 niet meer gekeurd. </p><p>Wellicht dat Marcel van Soest in het ledenregister kan zien of het een clublid is die hem nu in zijn of haar bezit heeft?</p><p> </p>

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-03-2007 19:11 #84672 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Groene Amazon 46-83-DS
<p>Ik zit nog even verder te kijken.........</p><p>Als jij hem 11-01-2003 hebt verkocht dan is de huidige eigenaar nog steeds de eigenaar.</p>

• Toon Boelens (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-03-2007 15:02 #84671 door Toon Boelens (GAST)
Beantwoord door Toon Boelens (GAST) in topic Groene Amazon 46-83-DS
Dries, die fikse bekeuring valt nog mee, slechts 75 euro. Het wordt pas echt een probleem als je een aanrijding veroorzaakt, want met een niet APK gekeurde auto is je verzekering niet geldig.

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-03-2007 15:23 #84670 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic Groene Amazon 46-83-DS
<p>Dat ligt er aan!</p><p>Wel als het ongeval gebeurt tengevolge van het niet gekeurd hebben van de auto waardoor bijvoorbeeld de remmen niet meer werken.</p><p>Anders alleen een bekeuring!</p>

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-04-2007 19:51 #84669 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Groene Amazon 46-83-DS
<p>Ja, van Bussel, totdat je de beruchte "kleine lettertjes" in je verzekeringspolis leest waarin staat dat je "alles moet hebben gedaan om een ongeval te voorkomen". En heb je dat wel als je ongekeurd rondrijdt?!? </p><p>Ik heb zelf overigens ook meer dan 2 jaar ongekeurd rondgereden; kennelijk krijg je nog steeds niet automatisch een bekeuring thuis; dat gebeurde pas toen ik op weg naar vakantie van de weg werd gehaald (2004). Gelukkig mocht ik nog wel verderrijden... Ik heb dus zlef ook het risico genomen, MAAR PAS OP MET DE KLEINE LETTERTJES; je verzekeing KAN heel vervelend doen!!!</p>

Groet, Hans

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD