- Berichten: 34
geen wolfrace maar mangels(modular?)velgen
- Niels Rijper (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2007 18:05 #51361
door Niels Rijper (GAST)
geen wolfrace maar mangels(modular?)velgen is gemaakt door Niels Rijper (GAST)
<p>bedankt voor de reacties, dacht dat ik wolfrace velgen moest hebben maar het zijn dus velgen van mangels naar mij is vertled.</p><p>heeft iemand ervaringen met chrome velgen (ivm pekel in de winter) en iemand iets bekend over de juiste mangels voor mijn ama en wie ze leverd?</p><p>alvast bedankt</p><p>niels</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 120
04-04-2007 20:06 #84776
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic geen wolfrace maar mangels(modular?)velgen
Op het eerste gezicht ziet dat chroom er allemaal prachtig uit .Maar schijn bedriegt .
Zelf heb ik eens nieuwe mangels gekocht voor m'n Toyota Hilux 4*4 . Zodra ze onder de auto zitten beginnen ze al te roesten . Dat geldt met name voor de naafdop .
De velgen zijn dan nog behandeld met blanke lak , maar zodra dit beschadigt raakt (steenslag oid ) gaat het mis .
De oorzaak zit 'm in de slechte kwaliteit chroom .
Voor een goede basis moet je eerst een koperlaag aanbrengen voor de hechting met de nikkellaag.Deze laag ontbreekt bij deze velgen en krijg je zo"bladderchroom " Daarna komt er pas de (onzichtbare ) chroomlaag overheen .Ook de diktes van deze lagen spelen uiteraard een rol .
Je kan het proces lang rekken door de boel constant vet te houden of in de was te zetten .
Zelf heb ik eens nieuwe mangels gekocht voor m'n Toyota Hilux 4*4 . Zodra ze onder de auto zitten beginnen ze al te roesten . Dat geldt met name voor de naafdop .
De velgen zijn dan nog behandeld met blanke lak , maar zodra dit beschadigt raakt (steenslag oid ) gaat het mis .
De oorzaak zit 'm in de slechte kwaliteit chroom .
Voor een goede basis moet je eerst een koperlaag aanbrengen voor de hechting met de nikkellaag.Deze laag ontbreekt bij deze velgen en krijg je zo"bladderchroom " Daarna komt er pas de (onzichtbare ) chroomlaag overheen .Ook de diktes van deze lagen spelen uiteraard een rol .
Je kan het proces lang rekken door de boel constant vet te houden of in de was te zetten .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 120
04-04-2007 20:07 #84775
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic geen wolfrace maar mangels(modular?)velgen
Op het eerste gezicht ziet dat chroom er allemaal prachtig uit .Maar schijn bedriegt .
Zelf heb ik eens nieuwe mangels gekocht voor m'n Toyota Hilux 4*4 . Zodra ze onder de auto zitten beginnen ze al te roesten . Dat geldt met name voor de naafdop .
De velgen zijn dan nog behandeld met blanke lak , maar zodra dit beschadigt raakt (steenslag oid ) gaat het mis .
De oorzaak zit 'm in de slechte kwaliteit chroom .
Voor een goede basis moet je eerst een koperlaag aanbrengen voor de hechting met de nikkellaag.Deze laag ontbreekt bij deze velgen en krijg je zo"bladderchroom " Daarna komt er pas de (onzichtbare ) chroomlaag overheen .Ook de diktes van deze lagen spelen uiteraard een rol .
Je kan het proces lang rekken door de boel constant vet te houden of in de was te zetten .
Zelf heb ik eens nieuwe mangels gekocht voor m'n Toyota Hilux 4*4 . Zodra ze onder de auto zitten beginnen ze al te roesten . Dat geldt met name voor de naafdop .
De velgen zijn dan nog behandeld met blanke lak , maar zodra dit beschadigt raakt (steenslag oid ) gaat het mis .
De oorzaak zit 'm in de slechte kwaliteit chroom .
Voor een goede basis moet je eerst een koperlaag aanbrengen voor de hechting met de nikkellaag.Deze laag ontbreekt bij deze velgen en krijg je zo"bladderchroom " Daarna komt er pas de (onzichtbare ) chroomlaag overheen .Ook de diktes van deze lagen spelen uiteraard een rol .
Je kan het proces lang rekken door de boel constant vet te houden of in de was te zetten .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





