gt stuur
- Niels Rijper (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-04-2007 23:57 #51335
door Niels Rijper (GAST)
gt stuur is gemaakt door Niels Rijper (GAST)
<p>weet er iemand of er nog ergens nieuwe gt sturen geleverd worden voor de amazon?</p><p>thanx</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2007 10:53 #84893
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic gt stuur
Voor zover ik weet worden deze niet nieuw gemaakt en zijn ze 2e hands zeldzaam. Zeker in goede staat zijn ze behoorlijk kostbaar want gewild. Heel soms kom je ze op Ebay tegen.
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2007 16:20 #84892
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic gt stuur
Uit eerdere posts op dit forum heb ik verder begrepen dat het vrij lastig is om het stuur zonder beschadigingen uit een auto te krijgen, wellicht iets om op te letten of je even verder in te verdiepen mocht je er een tegenkomen in bijv. een sloper..
- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
15-04-2007 21:37 #84891
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic gt stuur
Het stuurwiel kan je zonder beschadiging demonteren. De claxon dop met het GT embleem kan je aan de achterzijde van het stuurwiel met een asje van circa 6 mm door een gat te steken verwijderen. Vervolgens met een stuurwieltrekker (te koop bij het VOD) het stuurwiel verwijderen.
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.