ledendag 22 april raamsdonkveer

• Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2007 12:23 #51329 door
<p>Hallo,</p><p>Bij de activiteiten staat een ledendag gepland in Raamsdonkveer.</p><p>Kan iemand mij zeggen waar het precies is en hoe laat?</p><p> </p><p>Groet</p><p> </p><p>Joke</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
16-04-2007 18:26 #84911 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic ledendag 22 april raamsdonkveer
<p>Beste Joke,</p><p>De activiteit is verwijderd. Op de regioraadsvergadering j.l. is besloten dat de regio's hun achterban gaan raadplegen en de koers van de vereniging mede gaan bepalen. Dit wordt op de komende ALV besproken en volgend jaar dan weer bekrachtigd. De ledendag is daarmee overbodig geworden en had dus al verwijderd moeten worden. Het doet me plezier dat je nog steeds de activiteiten volgt. </p><p>Groeten, Ronald </p>

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
16-04-2007 19:04 #84910 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic ledendag 22 april raamsdonkveer
<p>Beste Leden,</p><p>Ik vind het een vreemde gang van zaken. Op de BALV is door het bestuur gezegd dat er op de komende ALV over de toekomst van onze vereniging besluiten genomen zouden worden. Ik vond het toen al allemaal kort dag maar het moest en zou gebeuren. Nu verneem ik naar aanleiding van een opmerking van Joke dat alles met een jaar vertraagd wordt. Kwalijk vind ik het dat er geen communicatie is naar de leden , de website kan dus veel beter benut worden, de nieuwspagina is er tenslotte niet voor niets. ( praat ik nog maar niet over de leden die nog geen internet hebben want die weten nog niets) Zelf ben ik geen groot voorstander van een hele grote vereniging van allerlei Volvo's maar een beetje duidelijkheid kan geen kwaad en wie weet kan men mij er van overtuigen dat het allemaal beter is of wordt voor de toekomst met die andere types erbij. Er zal dan veel werk verzet moeten worden om de leden met de nieuwe types Volvo alles te kunnen bieden wat de vereniging ons nu biedt. Een jaar uitstel is daarom geen goede zaak. Ben benieuwd hoe de andere leden hierover denken.</p><p>Marcel van Soest</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD