schakelaars en meters P1800s aan kabelboom aansluiten
- Marcel Miltenburg
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 22:27 #51310
door Marcel Miltenburg
schakelaars en meters P1800s aan kabelboom aansluiten is gemaakt door Marcel Miltenburg
<p>Ik heb een electrisch schema waarin staat welke kleuren naar welke schakelaar c.q. meter moeten. Echter hoe weet ik welke draad op welk schuifje c.q. aansluiting van meter of schakelaar moet. Bestaan er soms afbeeldingen van meter en schakelaar met daarbij de kleuren aanduiding per aansluiting.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 09664-dummy
- Senior lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 13:53 #84982
door 09664-dummy
Beantwoord door 09664-dummy in topic schakelaars en meters P1800s aan kabelboom aansluiten
<p>Hallo Marcel, Ik heb bij de restauratie van mijn P1800S zelf wat tekeningen gemaakt van de diverse schakelaars en meters met de aansluitingen en kleuren. Ik wil wel enkele foto's maken van deze tekeningen en je de ze per E-mail toesturen. Mail mij je E-mail adres en ik zal je dan de tekeningen als bijlage bij een bericht toesturen.. Mijn adres is ;
roekel@roekel1936.demon.nl
</p><p>Vr. groet H.v.Roekel lid nr. 09664 </p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-04-2007 14:17 #84981
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic schakelaars en meters P1800s aan kabelboom aansluiten
Meestal staan er nummers bij de aansluitingen die dan weer corresponderen met de nummers in het schema. behalve bij eenvoudige schakelaars, dan wijst het zich vanzelf.
succes
succes