Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
- Bart de Jager
- Junior lid
-
Minder
Meer
22-04-2007 21:10 #51305
door Bart de Jager
Taxateur gezocht Zuid-West Nederland is gemaakt door Bart de Jager
<p>Sinds een paar dagen ben ik de trotse bezitter van een Volvo 142 uit 1970. Omdat ik natuurlijk zo goed mogelijk voor de Volvo wil zorgen wil ik hem ook All-Risk verzekeren. Daarvoor heb ik echter een taxatierapport nodig. Wie weet er een goede en betaalbare taxateur in het Zuidwesten van het land (ik woon in Goes)? Op internet wel gezocht, maar in deze hoek geen taxateur kunnen vinden. Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de reacties.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Leenders (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-04-2007 21:27 #84996
door Peter Leenders (GAST)
Rij nooit harder, dan je beschermengel vliegen kan.
Beantwoord door Peter Leenders (GAST) in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
<p>Door de vereniging worden ook taxaties gedaan. Zie onder Afdelingen/Technische Commissie. Word deze taxatie niet door je verzekering geaccepteerd, kijk dan op de site van Gio Adviesgroep. Daar staan meerdere taxatiebureau's.</p><p>
www.gio.eu/product.asp?catid=1022&action=pag&pag=5949
</p>
Rij nooit harder, dan je beschermengel vliegen kan.
- Bart de Jager
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-04-2007 17:34 #84995
door Bart de Jager
Beantwoord door Bart de Jager in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
De verzekering accepteert alleen een taxatie van een beëdigd taxateur, ik weet niet of dat in dit geval zo is...
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
23-04-2007 20:42 #84994
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
We hebben je zaterdag gemist op de technische sleutel/taxatiedag in Goes.... In Zeeuwsvlaanderen woont D\hr. Schravemade het TC lid voor Zeeland e.o...
groet Ruud
groet Ruud
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- Bart de Jager
- Junior lid
-
Minder
Meer
24-04-2007 12:23 #84993
door Bart de Jager
Beantwoord door Bart de Jager in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
Weet iemand of de taxateurs van de TC beëdigd taxatuers zijn? Zaterdagochtend ben ik nog heel even bij de Groene langs geweest maar er was nog niet veel volk... En het was zulk mooi weer om te gaan poetsen, dus dat heb ik gedaan. Fotootjes van mijn 142:
www.bartboos.com/Volvo
- Kees van der Heiden (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2007 16:27 #84992
door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
<p>Als ik jou was zou ik een beedigd taxateur zoeken. Dan weet je dat je bij schade echt geen gezeur gaat krijgen. Bijv. het GIO accepteerd wel clubtaxaties. Maar als je aangereden wordt, heb je te maken met de verzekeraar van de andere partij. En die heeft natuurlijk maling aan jouw mooie clubtaxatie. Niet dat ik denk dat de clubtaxateur slechter werk levert, maar die beediging is gewoon altijd rechtsgeldig.</p><p>Je auto ziet er goed uit! Des te meer reden om wat extra geld uit te geven voor een beedigt taxateur.</p><p> </p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-04-2007 16:38 #84991
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
gaaf kenteken kan je zo als webadres nemen......
- Ton van Spanje
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
24-04-2007 19:05 #84990
door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Taxateur gezocht Zuid-West Nederland
<p>In Breda zit
www.autoconoom.nl
</p><p> </p><p>of Augustijn Taxaties in Ulvenhout. Tel. 076 - 5612018</p><p>Kerkdreef 2 - </p><p>4851 RB - <strong>Ulvenhout</strong> (gem. Breda) </p>