Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007

• Bezoeker
  • Bezoeker
26-04-2007 17:49 #51294 door
<p>Op 24 juni as. vindt de 2e Volvo-forum zomermeeting plaats in het Militaire Luchtvaart Museum te Soesterberg.</p><p>Vorig jaar waren er ruim 120 Volvo's te gast. De Klassiekers ontbraken een beetje.</p><p>Vandaar deze oproep om deel te nemen. Alle informatie is te vinden op Volvo-forum.nl</p><p>Klik hier: www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=207829 </p><p>Tot ziens op 24 Juni as.</p><p> </p><p>m.vr.gr.</p><p>Volvo-forum.nl</p><p>Ben Ekeler</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Kooi (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-04-2007 10:51 #85057 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
Als het even uitkomt kom ik wel met mijn Amazon Combi bwjr 1966

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-04-2007 15:27 #85056 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
Als het meezit staat mijn Amazon op die dag in Belgie op een parkeerplaats terwijl ik mij vermaak bij optredens van Iron Maiden, Slayer, Ozzy Osbourne en Aerosmith, op de Graspop Metal Meeting, maar als ik daar niet te vinden ben kom ik misschien nog wel even langs ;)

Vincent - Amazon, P130, 1969

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-04-2007 16:32 #85055 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
<p>En Rob, waarom gaat de sedan uit 1966 niet van stal op die dag???</p><p>Is het op een zondag?????</p><p>Zo ja, dan kan het zijn dat mijn amazon uit 1968, 99-31-EU ook maar eens verder van huis moet dan het rondje om de kerk.........</p><p>Groet, Dries Bakkenes, www.volvo-klassiekers.nl </p>

• Arthur Vaanhold
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
30-04-2007 21:39 #85054 door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
Tja, als de V-44 niet de breedte in gaat, doet een ander het wel.

Kijk maar eens op het forum wat een enorme hoeveelheid informatie er sinds de korte geschiedenis van deze club heen en weer gaat...

Het kan overigens best zijn dat een meerderheid van onze vereniging niet wil groeien of nieuwe types wil toelaten, maar dan gaat dit soort dingen gebeuren.

Ik heb het wel eens vaker geventileerd; het zou een gemiste kans zijn om je als vereniging zo conservatief te gedragen, terwijl we de aangewezen club zijn om de toonaangevende Volvo-liefhebbervereniging van Nederland te worden.

Om met de woorden van oud-penningmeester Matthijs Osse te spreken: "We zijn nu als een 'Vereniging van Mensen die geboren zijn voor het jaar 1900', die zal ook niet lang meer bestaan"...

Arthur Vaanhold

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-05-2007 08:54 #85053 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
zo'n vaart gaat dat niet lopen Arthur, als je het Volvo forum de laatste jaren goed hebt gevolgd zal je zien dat 90% van de berichten en discussies over nieuwe Volvo's gaat en het hedendaagse autorijden; voor de Amazon is er niet veel te beleven en de bezitters van de oudere Volvo's zie je uiteindelijk op het V44 forum terug; ik ben niet merkgebonden en ben lid (geweest) van diverse clubs, zowel merk- als typegebonden; en mijn ervaring is dat als je breed gaat, je de deur wagenwijd openzet voor afsplitsingen van typegebonden mensen; als de V44 club straks nog breder gaat en ik de 100/200/400/900 etc series ga tegenkomen zal ik mij daar niet meer thuis voelen en kijken naar een Amazon club of er desnoods zelf een promoten

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-05-2007 15:28 #85052 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
<p>Ik denk dat ik de Volvo forum zomer meeting op Soesterberg met mijn Duet ga bezoeken, tenzij er iets tussenkomt.</p><p>Op zich vind ik het prima als er andere Volvo modellen worden toegevoegd. De doelstelling van de club is het in stand houden van met name genoemde oudere Volvo modellen. De vraag is alleen hoe ver moet je gaan. De 140 serie, welke al toegevoegd werd heeft veel identieke delen van de latere Amezones, de 200 serie lijkt weer op de 100 seie, enz.</p><p>Het nadeel van deze groei is dat leden met oudere modellen (Katterug, Amazone, P1800) een steeds kleiner deel van de vereniging gaan vormen. Hierdoor kunnen de prioriteiten verschuiven. Het blijft dus belangrijk de ALV's te bezoeken!</p><p> </p><p> </p>

• Rob Kooi (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-05-2007 17:05 #85051 door Rob Kooi (GAST)
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Volvo-Forum Zomermeeting op 24 juni 2007
ja Dries het is op een zondag en de EU kan dan best wel deze monsterrit aan. Vertelt het eerst wel even anders krijgt de EU de schrik van zijn leven. Uiteraard komen wij met de Combi. Wil wel met de mooiste komen en deze kent de EU ook het beste dus wordt ze niet verlegen.

Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD