Champion bougies..?
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-04-2007 17:02 #51293
door Marijn Hendrikx
Champion bougies..? is gemaakt door Marijn Hendrikx
<p>Beste mede Volvorijders,</p><p>Laatst heb ik mijn B20A een grote beurt gegeven en er nieuwe bougies in gedraaid, die ik op de beurs had gekocht.</p><p>Op het doosje stond B20 en mijn wagen loopt op zich prima. Toch twijfel ik wat aan de warmtegraad. Kan iemand mij vertellen of de L-82Y ok is voor mijn motor. Ik wil uiteraard niets beschadigen. Op een Belgische site zag ik namelijk dat ze gelijkstaan aan Bosch W5 (nieuwe aanduiding) of W225/ W230 (oude aanduiding)</p><p>Eerder in dit form las ik dat je Bosch W175 dient te gebruiken..., maar of ik die nu eerst ook had weet ik niet goed meer (heb ze al weggegooid, domdomdom...).</p><p>Ik hoop dat iemand meer weet.</p><p>Alvast bedankt voor de reactie!</p><p>Groeten Marijn</p><p> </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-04-2007 17:02 #85059
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Champion bougies..?
<p>Nog even de site met bougiegegevens:</p><p>
vmax.sabientje.be/DHZ/Bougies.htm
</p><p>Groet Marijn</p><p> </p>
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-04-2007 16:15 #85058
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Champion bougies..?
<p>Marijn, je kunt de L82Y gewoon gebruiken in je B20A blok. Ik rijdt zelf al jaren met dit type rond dus je hoeft geen enkel probleem te verwachten.</p><p>Sommige mensen zweren bij NGK bougies, anderen prefereren Bosch ......... etc.
Ikzelf heb nooit verschil gemerk tussen de diverse merken dus gewoon lekker doortuffen en veel plezier met je gereden kilometers!!</p>
Ikzelf heb nooit verschil gemerk tussen de diverse merken dus gewoon lekker doortuffen en veel plezier met je gereden kilometers!!</p>