automatisch dimmende laskap

• Emo van Halsema
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
01-05-2007 13:55 #51288 door Emo van Halsema
automatisch dimmende laskap is gemaakt door Emo van Halsema
wie heeft ervaring met automatisch dimmende laskappen? ze zijn er tegenwoordig vanaf ca €50,-. Is dat en goede koop of een miskoop en heb je alleen een goed bruikbaar exemplaar in een veel hogere prijsklasse?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-05-2007 15:11 #85075 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic automatisch dimmende laskap
Voor die van mij heb ik een jaar of 5 terug 160 euro betaald. Ondertussen zijn ze al wel iets goedkoper. Ik denk dat je voor 50 euro niet veel kunt verwachten. Rustbuster verkoopt er een voor 125, dat ziet er kwalitatief wel redelijk uit. Ze zijn in ieder geval wel heel erg handig.

• Jaap Profijt (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
02-05-2007 21:32 #85074 door Jaap Profijt (GAST)
Beantwoord door Jaap Profijt (GAST) in topic automatisch dimmende laskap
Ik heb even een collega (ervaren lasser) gevraagd; van belang is dat de kap op tijd dimt( niet pas als je al een flinke lasboog hebt),volgens hem mankeerde dat nog wel eens aan goedkopere kappen.
Zit je nóg met lasogen.

• René Oudman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2007 23:34 #85073 door René Oudman
Beantwoord door René Oudman in topic automatisch dimmende laskap
<p>Ik heb een tijdje geleden een automatische helm gekocht voor een euro of 70. De helderheid van mijn kap is instelbaar. De snelheid van deze helm is volgens de papieren gelijk aan de duurdere helmen.
Ik viindt de automatische helm erg handig om iets te hechten als ik het ook nog vast moet houden. Voor langer lassen gebruik ik toch liever mijn ouderwetse kap omdat het zicht daardoor volgens mij toch beter is tijdens het lassen.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD