Amsterdam Dakar Challenge team amazon for kids

• Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2007 11:01 #51285 door
<p>Beste mensen,</p><p>Afgelopen herfst heb ik meegedaan aan de Amsterdam Dakar Challenge met een Amazon Combi uit 1965. Hierover heb ik al het een en ander in het verleden gepost. Een aantal foto`s heb ik op het net geplaatst. Die zou ik jullie toch niet willen onthouden. De foto`s zijn te vinden op: picasaweb.google.nl/candervanderveer </p><p>Kijk ook eens op www.amazonforkids.nl </p><p>Groet,</p><p>Cander</p><p>lidnr: 10028</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
02-05-2007 16:20 #85090 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Amsterdam Dakar Challenge team amazon for kids
leuke foto's, jammer dat er niet wat uitleg bijstaat waar de foto genomen is met beschrijving en technische gegevens van de auto

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
02-05-2007 16:37 #85089 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Amsterdam Dakar Challenge team amazon for kids
<p>Hallo Cander,</p><p>Leuk om eindelijk eens wat foto's te zien, wel erg jammer dat je nooit meer iets van je hebt laten horen en niet gereageerd hebt op mijn smsje naar aanleiding van de sticker........</p><p>Groet,</p><p>Dries Bakkenes</p>

• Vincent Oldenbroek (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-05-2007 09:53 #85088 door Vincent Oldenbroek (GAST)
Beantwoord door Vincent Oldenbroek (GAST) in topic Amsterdam Dakar Challenge team amazon for kids
Heeft die auto maar 500&euro; gekost? Of hadden jullie zoveel sponsoring?

Want over het algemeen kom je niet zo heel ver met een auto van 500&euro;.

groeten

Vincent

• Bezoeker
  • Bezoeker
03-05-2007 17:09 #85087 door
<p>Vincent, </p><p>De auto heeft geen EUR 500,- gekost..... De prijs was Eur 400,-- &eacute;n een half jaar werk! Met een auto van EUR 400,- kom je nl. niet zo ver!</p><p>Groet,</p><p>Cander</p>

• Vincent Oldenbroek (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-05-2007 17:34 #85086 door Vincent Oldenbroek (GAST)
Beantwoord door Vincent Oldenbroek (GAST) in topic Amsterdam Dakar Challenge team amazon for kids
Ah ok, heb jullie site nu gezien, de sponsoring is voor de goede doelen, wel een goede zaak dus!. Voor 150&euro; kun je best veel 2dehands amazon onderdelen krijgen. De techniek van de amazon is goed te doen dus dat heeft wel zo zijn voordelen.

groeten

vincent

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD