hulp gevraagd omgeving amsterdam
- M.J.L. Steinbusch (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2007 20:52 #51265
door M.J.L. Steinbusch (GAST)
hulp gevraagd omgeving amsterdam is gemaakt door M.J.L. Steinbusch (GAST)
voor opknappen van mijn volvo Amazon
ivm APK keuring. wilde onlangs apk laten keuren
maar kreeg als schrik een hele afkeurlijst
waaraan zo'n 1500 euro aan kosten verbonden
zit bij de garage. als iemand mij kan helpen
of tips heeft om een aantal onderdelen
zonder al te veel uurloon en btw kosten
te laten vernieuwen/herstellen dan zijn die meer
dan welkom!!!
mvg, Meerie
ivm APK keuring. wilde onlangs apk laten keuren
maar kreeg als schrik een hele afkeurlijst
waaraan zo'n 1500 euro aan kosten verbonden
zit bij de garage. als iemand mij kan helpen
of tips heeft om een aantal onderdelen
zonder al te veel uurloon en btw kosten
te laten vernieuwen/herstellen dan zijn die meer
dan welkom!!!
mvg, Meerie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-05-2007 22:27 #85185
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic hulp gevraagd omgeving amsterdam
wat zijn de afkeurpunten?
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-05-2007 22:47 #85184
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic hulp gevraagd omgeving amsterdam
Hey Steinbusch,
Zelf heb ik goede ervaring met Dries Bakkenes ( www.volvo-klassiekers.nl ), die heeft een (mijn inziens) schappelijk uurloon en (misschien wel belangrijker) hij geeft een eerlijk advies. Hij kan ook goed inzicht geven in of een auto het waard gaat zijn om dit soort punten op te knappen of dat je beter af bent met een nieuwe Amazon. Bovendien heeft hij erg veel op voorraad, gebruikt en nieuw, ook erg handig. Het is wel in Barneveld, maar wellicht dat een keer op een zaterdag daar langsgaan met de auto toch de moeite waard is. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
En nee, ik heb geen aandelen in Bakkenes b.v.
Ik zou in ieder geval je auto even laten schorsen en de tijd nemen om dit te regelen, die paar tientjes apk-kosten vallen bij dergelijke operaties toch in het niet.
Succes in ieder geval!
Zelf heb ik goede ervaring met Dries Bakkenes ( www.volvo-klassiekers.nl ), die heeft een (mijn inziens) schappelijk uurloon en (misschien wel belangrijker) hij geeft een eerlijk advies. Hij kan ook goed inzicht geven in of een auto het waard gaat zijn om dit soort punten op te knappen of dat je beter af bent met een nieuwe Amazon. Bovendien heeft hij erg veel op voorraad, gebruikt en nieuw, ook erg handig. Het is wel in Barneveld, maar wellicht dat een keer op een zaterdag daar langsgaan met de auto toch de moeite waard is. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
En nee, ik heb geen aandelen in Bakkenes b.v.

Ik zou in ieder geval je auto even laten schorsen en de tijd nemen om dit te regelen, die paar tientjes apk-kosten vallen bij dergelijke operaties toch in het niet.
Succes in ieder geval!
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 11:50 #85183
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic hulp gevraagd omgeving amsterdam
<p>Hallo Meerie,</p><p>Ik kan je waarschijnlijk wel helpen, bel maar even. Mijn nummer is 06-24231515. </p><p>Vriendelijke groet,</p><p>Niek</p>
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 12:12 #85182
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic hulp gevraagd omgeving amsterdam
<p>In de Slingerlandstraat in Amsterdam zit een leuk Volvo bedrijfje. Heeft ook gebruikte onderdelen in huis.</p><p>Laat daar eens je auto bekijken en een prijsopgaaf maken. Bij dit soort bedragen is een second opinion altijd zinvol.</p><p>succes.</p>
Amazon Combi '66
- 08541-dummy
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 13:28 #85181
door 08541-dummy
Beantwoord door 08541-dummy in topic hulp gevraagd omgeving amsterdam
--
In de Slingerlandstraat in Amsterdam zit een leuk Volvo bedrijfje. Heeft ook gebruikte onderdelen in huis.
--
Dat is mijn garage, Berle Volvo Parts, tel. 020-6866834. Altijd verstandig om hem ook even te laten kijken en misschien wat afkeurpunten door te prikken. Ik ben altijd tevreden met wat hij doet: hij is goed en vertrouwd, en heeft nog verstand van auto's waar je niet eerst een PC moet inpluggen om wat te doen. Hij zit niet in de categorie 'zonder al te veel uurloon en btw kosten', maar voor jou lijkt een second opinion wel handig.
Succes ermee!
RC.
In de Slingerlandstraat in Amsterdam zit een leuk Volvo bedrijfje. Heeft ook gebruikte onderdelen in huis.
--
Dat is mijn garage, Berle Volvo Parts, tel. 020-6866834. Altijd verstandig om hem ook even te laten kijken en misschien wat afkeurpunten door te prikken. Ik ben altijd tevreden met wat hij doet: hij is goed en vertrouwd, en heeft nog verstand van auto's waar je niet eerst een PC moet inpluggen om wat te doen. Hij zit niet in de categorie 'zonder al te veel uurloon en btw kosten', maar voor jou lijkt een second opinion wel handig.
Succes ermee!
RC.