Ik ben..

• Marijn van D. (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2007 02:48 #51238 door Marijn van D. (GAST)
Ik ben.. is gemaakt door Marijn van D. (GAST)
<p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Hallo ik ben Marijn,<o:p></o:p></span></p><p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Omdat mijn vader van plan is een PV444 aan te schaffen groeit mijn interesse in Volvo ook steeds meer en meer. Ik ben zelf bijna klaar met mijn opleiding VAPRO B en ga deze zomer aan het werk in een chemische fabriek als procesoperator. Al het klein onderhoud aan mijn auto doe ik zelf en tevens heb ik mijn trouwe zelfontbrander aangepast om op 100% plantaardige olie te kunnen rijden. Enige kennis van techniek is dus wel voor handen.<o:p></o:p></span></p><p><span style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Arial">Dit weekend gaan mijn pa en ik kijken naar een pv444 uit 1957 die te koop staat. Volgens de verkoper in geheel originele staat en absoluut roestvrij en hard. We hebben dus goede hoop een mooie klassieker aan te treffen. <o:p></o:p></span></p><p>Het lijkt mij erg leuk om deze hobby te delen met anderen en antwoorden te kunnen krijgen op alle vragen die spelen voor de aanschaf van een klassieke volvo. </p><p>Om deze reden meld ik me hier dan ook aan als gast, eerst maar een mooie kattenrug vinden voor mijn pa en dan worden we vast en zeker lid van de club!</p><p>Vanuit de nachtdienst,</p><p>gegroet </p><p>Marijn</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-05-2007 17:27 #85305 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Ik ben..
Hallo Marijn,
Hebben jullie al een katterug gevonden? Bedenk dat in de vroege bouwjaren er wat lichtere motoren werden gebruikt. Misschien iets lastiger meekomen in het huidige verkeer... Met een b18 gaat dit echter probleemloos...
Succes!

• Marijn van D. (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2007 20:35 #85304 door Marijn van D. (GAST)
Beantwoord door Marijn van D. (GAST) in topic Ik ben..
Jaaa!!!

Vandaag zijn we wezen kijken en mijn vader heeft besloten de katterug te kopen.
Zowel ik als mijn vader hebben er in gereden en ik moet zeggen dat me dat heel goed beviel! De orriginele b4b motor (1400 met 40pk) ligt er in en die loopt heel erg mooi! Foto's en filmpjes natuurlijk gemaakt. Ik plaats de foto's en filmpjes eerst hier

www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=13567

Vanaf de 90 km/uur vraagt het blok eigenlijk wel om een 4e versnelling ja maargoed mijn pa gaat 'm niet dagelijks gebruiken en we komen uit de stad Groningen waar genoeg platteland is om heerlijk rond te toeren :)
Omdat dit weekend in Drenthe in Amen een meeting was van jullie club zijn we vrijdag avond wezen kijken en hebben we met diverse clubleden gesproken en veel advies ingewonnen.

Als mijn pa de katterug heeft opgehaald hebben jullie er zeker weer een lid bij! :D

Groet,
Marijn

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-05-2007 16:54 #85303 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic Ik ben..
<p>Op Marktplaats zegt de verkoper dat ie roestvrij zou zijn!!</p><p>Toch misleiding en oneerlijk, hoewel je het later zelf wel kunt zien natuurlijk. Hij zal wel denken: &auml;ls ze er eerst maar zijn"...</p>

• Marijn van D. (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2007 19:48 #85302 door Marijn van D. (GAST)
Beantwoord door Marijn van D. (GAST) in topic Ik ben..
Over de telefoon was de verkoper eerlijk over de staat van de auto.
En je moet ook denken wat redelijk is voor de prijs die je moet betalen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD