tankdop combi gevraagd
- Leo en Stien Groendijk (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 17:38 #51222
door Leo en Stien Groendijk (GAST)
tankdop combi gevraagd is gemaakt door Leo en Stien Groendijk (GAST)
<p><strong>Wie kan me vertellen waar ik een goed afsluitende tankdop voor mijn amazon combi kan verkrijgen. Deze zijn anders dan van een gewone amazon of niet? Ik heb eentje van een gewone amazon maar die is te klein. Zijn ze ergens te koop? Mag tweedehands zijn.</strong></p><p><strong>GRAAG reactie!!!</strong></p><p><strong>Leo Groendijk, </strong>
<strong>groendijk@hetnet.nl
<strong> of bellen 0511-452766</strong></p><p><strong></strong></p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 21:13 #85372
door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic tankdop combi gevraagd
Een originele tankdop van een combi is helaas niet te krijgen en ook bijna onvindbaar, de meeste combi's hebben uit nood een tankdop van een sedan, gevolg lekken van benzine en ook nog eens niet echt fraai om te zien omdat deze dop uitsteekt. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik op de Volvo klassieker beurs een nagemaakt exemplaar gekocht, roestvrijstaal exemplaar ( zo te zien ) en ik moet zeggen dat er ook na 2 jaar geen lekkage is met een volle tank, ik kreeg zelfs nog een extra rubber mee maar deze is nog steeds voor reserve. Deze tankdop sluit prachtig en is nagemaakt door een clublid uit het oosten van het land als ik me goed herinner en was hij ook nog eens lid van de technische commissie. Helaas weet ik geen naam echter misschien weet een andere forumbezoeker wie ik bedoel en zijn deze tankdoppen nog te koop.
- Leo en Stien Groendijk (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 21:20 #85371
door Leo en Stien Groendijk (GAST)
Beantwoord door Leo en Stien Groendijk (GAST) in topic tankdop combi gevraagd
<p>Hallo Marcel,</p><p> </p><p>Bedankt voor je antwoord. Ik had al eens begrepen dat het moeilijk zou worden en het heeft me al menig litertje benzine gekost uit mijn 15 liter combitankje naast mijn LPG onderbouw. Elke bocht naar rechts kost je een liter. Dus ik rijdt daarom ook eigenlijk nooit op benzine al loopt hij er wel goed op . Kun je de maten van de dop eens opmeten. Ik draai er dan eentje van PVC of zo en bedek hem met een plaatje RVS.</p><p>Leo Groendijk.</p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 21:29 #85370
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic tankdop combi gevraagd
Ik heb een tweedehands dop bij garage van west gekocht .Het moet toch niet te moeilijk te vinden zijn. anders de ontluchtingsgaatjes van een gewone dop dichtmaken en wachten totdat je er een gevonden hebt.
succes!
succes!