Zoek ook een Amazon als trouwauto
- B. Drenth (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2007 17:34 #51168
door B. Drenth (GAST)
Zoek ook een Amazon als trouwauto is gemaakt door B. Drenth (GAST)
<p>Beste leden van V44,</p><p>Wat fijn dat jullie vereniging bestaat. Mijn vriend en ik gaan namelijk 14 september trouwen en we zoeken een mooie trouwauto. Ik vind blijkbaar de Volvo Amazon erg mooi (wist tot vandaag niet dat hij zo heet). We trouwen in Markelo. Zijn er onder jullie eigenaars van een Amazon uit de omgeving van Markelo die de auto verhuren?</p><p>Ik hoop het.</p><p>Groet, Baukje</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-06-2007 21:49 #85592
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Zoek ook een Amazon als trouwauto
Willen jullie zelf met de auto rijden of willen jullie ook een chauffeur.?Ik heb keuze uit verschillende amazons.Bel me maar eens 06 24231515
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2007 21:49 #85591
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Zoek ook een Amazon als trouwauto
Ik weet dat er in A'foort iemand woont met een zeer fraaie roomwitte Amazon met rood interieur die hem ook aanbiedt als trouwauto. Zoek via marktplaats bij "Auto's" -> "oldtimers" -> naar <span style="font-style: italic;">amazon trouwauto</span> en je zou hem vanzelf moeten vinden. Ik weet niet of hij de auto ook verhuurt zonder zichzelf als chauffeur, het is in ieder geval hobbymatig en geen bedrijfje ofzo.
Groet,
Vincent
Groet,
Vincent
- Adriaan Nagel
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
15-06-2007 21:50 #85590
door Adriaan Nagel
122S
C70 Cabrio Soft
Beantwoord door Adriaan Nagel in topic Zoek ook een Amazon als trouwauto
Ik heb een fraaie, rode Amazon 122s, al meerdere trouwerijen meegereden. Rood staat mooi op foto's. Het is wel een 2 deurs. mail maar:
nagel232@planet.nl
122S
C70 Cabrio Soft