Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
- Willy Beer
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-06-2007 17:23 #51124
door Willy Beer
Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING is gemaakt door Willy Beer
Het vermelde e-mailadres in de rubriek "Activiteiten" klopt niet, het moet zijn:
P1800@scarlet.be
(en niet scartlet)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-06-2007 18:09 #85759
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
Scherp opgemerkt. Is er uberhaupt iets bekend over deze rit? Een artikel op Internet bijvoorbeeld? Op de site van de SCCB vind ik er niets over, behalve de aankondiging. Of ik kijk niet goed? En ja, ik zou p1800 at scarlet.be natuurlijk ook kunnen mailen... maar goed.
- Willy Beer
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-06-2007 19:55 #85758
door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
<p>Kan dit helpen?</p><p>
f1.grp.yahoofs.com/v1/EOmDRlFQIez2tB1987...kel%20rit%202007.doc
</p><p>Ik hoop dat de link werkt...</p>
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
28-06-2007 23:49 #85757
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
Hmm, nee, dat helpt niet echt. Kun je de link misschien aanpassen?
- Willy Beer
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 08:43 #85756
door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
Eigenaardig, bij mij werkt hij wel. Anders moet u even naar deze site surfen
autos.groups.yahoo.com/group/sccb/
en dan onder "files" vind u een titel "havenrondrit 2007". Voor de eventuele inschrijving zou ik toch even mailen .
- Vincent Kroese (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-06-2007 09:47 #85755
door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
Voor het gemak heb ik de tekst even gekopieerd naar dit forum:
<span style="font-weight: bold;">Havenrondrit 12 augustus 2007</span><br style="font-weight: bold;" />
<span style="font-style: italic;">Na vorig jaar het jaarlijks treffen regio Vlaanderen te hebben georganiseerd, zijn we terug met een rit in de Antwerpse contreien.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Zoals reeds duidelijk is in de titel, zoeken we dit jaar weer een facet van de Antwerpse haven op. Het grote voordeel (maar soms ook nadeel) van de Antwerpse haven is, dat er in de haven niets hetzelfde blijft, het havengebied is constant in uitbreiding. Dit jaar zoeken we de middenweg tussen haven, industrie, landbouw en vergane glorie op. Wat we hiermee bedoelen zal de dag zelf wel duidelijk worden.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Wat is er voorzien voor die dag ; samenkomst bij garage Scancar te Brasschaat (2930, Kapelsesteenweg 76) vanaf 09.30u, waar we verwelkomt worden met koffie en een hapje (en ….). Het vertrek bij scancar voor een rit van ongeveer 80km word voorzien rond 10.30u.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Het middageten (broodjes en één consumptie) zit in het inschrijvingsgeld inbegrepen, en gebeurt op een niet alledaagse locatie.(???). ’s Avonds komen we aan op de volkskermis van Luchtbal waar het avondeten facultatief kan besteld worden met keuze uit Stoofvlees met friet of Tomaat-garnaal met frietjes voor de democratische prijs van € 6.50, drank niet inbegrepen.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Inschrijvingsgeld voor de rit bedraagt € 7 per persoon voor leden, niet leden betalen € 10 per persoon.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 1 augustus 2007, via post, of mail (geen fax) bij Peter Vandijck : Plasstraat 96, 2180 Ekeren</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">E-mail : P1800 (apestaartje) scarlet.be </span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Tot dan,</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Peter Vandijck</span>
Zelf lijkt me dit wel een erg leuke rit trouwens!
<span style="font-weight: bold;">Havenrondrit 12 augustus 2007</span><br style="font-weight: bold;" />
<span style="font-style: italic;">Na vorig jaar het jaarlijks treffen regio Vlaanderen te hebben georganiseerd, zijn we terug met een rit in de Antwerpse contreien.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Zoals reeds duidelijk is in de titel, zoeken we dit jaar weer een facet van de Antwerpse haven op. Het grote voordeel (maar soms ook nadeel) van de Antwerpse haven is, dat er in de haven niets hetzelfde blijft, het havengebied is constant in uitbreiding. Dit jaar zoeken we de middenweg tussen haven, industrie, landbouw en vergane glorie op. Wat we hiermee bedoelen zal de dag zelf wel duidelijk worden.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Wat is er voorzien voor die dag ; samenkomst bij garage Scancar te Brasschaat (2930, Kapelsesteenweg 76) vanaf 09.30u, waar we verwelkomt worden met koffie en een hapje (en ….). Het vertrek bij scancar voor een rit van ongeveer 80km word voorzien rond 10.30u.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Het middageten (broodjes en één consumptie) zit in het inschrijvingsgeld inbegrepen, en gebeurt op een niet alledaagse locatie.(???). ’s Avonds komen we aan op de volkskermis van Luchtbal waar het avondeten facultatief kan besteld worden met keuze uit Stoofvlees met friet of Tomaat-garnaal met frietjes voor de democratische prijs van € 6.50, drank niet inbegrepen.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Inschrijvingsgeld voor de rit bedraagt € 7 per persoon voor leden, niet leden betalen € 10 per persoon.</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 1 augustus 2007, via post, of mail (geen fax) bij Peter Vandijck : Plasstraat 96, 2180 Ekeren</span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">E-mail : P1800 (apestaartje) scarlet.be </span><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Tot dan,</span><br style="font-style: italic;" /><br style="font-style: italic;" /><span style="font-style: italic;">Peter Vandijck</span>
Zelf lijkt me dit wel een erg leuke rit trouwens!
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-06-2007 11:07 #85754
door 11236-dummy
Klinkt goed inderdaad! Tellen V44-leden mee als leden? Ik geloof dat SCCB-leden bij ritten vaak ook als V44-leden worden geteld. Ach, die 3 euro zal het 'm ook niet doen.
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-06-2007 20:47 #85753
door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
<p>Beste Wil,</p><p>Het emailadres is inmiddels gecorrigeerd. Ook de tekst die Vincent zo vriendelijk was om hier te kopieren is in de activiteitenkalender overgenomen. Beter was geweest als je deze tekst al eerder aan mij (
staflid1@v44.nl
) had toegestuurd. Ik vraag daar de Belgische vrienden steeds om. </p><p>Graag de volgende keer mij toesturen.</p><p>Met een vriendelijke groet, </p><p>Ronald</p>
- Willy Beer
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-07-2007 08:59 #85752
door Willy Beer
<p>Hallo Ronald,</p><p>Om alle misverstand te vermijden: ik ben niet de organisator en zit ook niet in het bestuur, ik heb alleen maar een beetje willen helpen.</p><p>Ik zal het gevraagde wel melden aan de juiste personen.</p><p>Beste groeten,</p><p>Willy</p>
- volv vandijck (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2007 10:17 #85751
door volv vandijck (GAST)
Beantwoord door volv vandijck (GAST) in topic Rit rond Antwerpen (SCCB) op 12.8.2007 VERBETERING
<p>Bij deze wil ik Willy nog even bedanken voor de verduidelijkingen die hij heeft willen aanbrengen.</p><p>Voor de volledigheid wil ik nog het volgende meegeven : </p><p>inschrijvingen kunnen best betaald worden via : <strong>/IBAN BE48 0013 0672 8527 (rekening SCCB) </strong>met vermelding : havenrondrit 2007 en naam.</p><p>Een extra mail mag gezonden worden naar
p1800@scarlet.be
met vermelding van naam, aantal personen, welke wagen en avondeten of niet, of je mailt het inschrijvingsformulier dat op onze news-group staat ingevuld naar mij terug.</p><p>Het inschrijvingsgeld voor de V44 leden bedraagt € 10.</p><p> </p><p>Tot dan,</p><p> </p><p> </p><p>Volv (organisator havenrit)</p><p> </p>