mistlamp RV VOLVO 164 defect; Hoe vervang ik de lamp?

• Thorwald van Overveld (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-07-2007 12:20 #51083 door Thorwald van Overveld (GAST)
mistlamp RV VOLVO 164 defect; Hoe vervang ik de lamp? is gemaakt door Thorwald van Overveld (GAST)
<p>Voor de keuring moeten de mistlampen van de VOLVO 164 werkend zijn. Mijn lamp rechtsvoor werkt niet, je komt er moeilijk bij. Wie kan mij uitleggen hoe je het meest eenvoudig de lamp kan vervangen?</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-07-2007 08:23 #85920 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic mistlamp RV VOLVO 164 defect; Hoe vervang ik de lamp?
Weet ik ook niet. Maar als je snel door de keuring wilt kun je de andere ook onklaar maken. Dan keuren ze hem niet af (althans niet daarop) en kun je later op je gemak uitzoeken hoe je de lamp vervangt.

• K.W. Stoel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-07-2007 13:44 #85919 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic mistlamp RV VOLVO 164 defect; Hoe vervang ik de lamp?
Als je de motorkap opent zie je aan weerszijden boven de koplampen zwarte plastic kapjes zitten. Die moet je losschroeven. Dan zie je de mistlampen zitten: aan de achterkant van de lamp zit een schroef: losschroeven en via voorzijde auto lamp loshalen (laat niet eruit vallen) en lampje verwisselen, eventueel stekkertjes eerst losmaken. Succes

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD