Eigenaar Amazone 88-03-GL gezocht (creme 1965)

• Eildert van Wieren (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2007 19:01 #51034 door Eildert van Wieren (GAST)
Eigenaar Amazone 88-03-GL gezocht (creme 1965) is gemaakt door Eildert van Wieren (GAST)
<p>Beste forumlezers,</p><p>Mijn schoonvader heeft een creme kleurige Amazone ,kenteken 88-03-GL in 1965 nieuw gekocht en verkocht in jaren '"80 aan een ene Bas.</p><p>We zijn nieuwsgierig of de Amazone nog steeds "'leeft"'. Weet iemand iets, of een andere manier om er achter te komen?</p><p> </p><p>Ik heb kenteken via RDW gecheckt en daar staat APK: Niet geregistreerd. Betekent dat hij in een schuur staat of gesloopt of export?</p><p> </p><p>Groeten,</p><p> </p><p>Eildert en Mayra</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Michiel Helsloot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2007 00:57 #86108 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic Eigenaar Amazone 88-03-GL gezocht (creme 1965)
<p>Hallo Eildert en Mayra,</p><p> </p><p>volgens het RDW bestaat de auto nog, maar zit er geen APK op. Waarschijnlijk is de wagen ergens gestald en geschorst. Dit soort gegevens kun je vinden op:</p><p> </p><p> www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx </p><p>(zelf even het kentekennr invullen)</p><p> </p><p>Interessant detail is bv dat de wagen 30-06-65 voor het eerst is toegelaten, maar volgens de RDW pas sinds 21-11-'68 in Nederland geregistreerd is. Ik ben erg nieuwsgierig naar het verhaal erachter! :)</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD