164 e met overdrive compleet of in onderdelen te koop

• W.W. de Klerk (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-08-2007 17:29 #51029 door W.W. de Klerk (GAST)
164 e met overdrive compleet of in onderdelen te koop is gemaakt door W.W. de Klerk (GAST)
<p>Helaas heb ik geen tijd om mijn 164 e te restaureren, en is hij compleet of in onderdelen te koop.</p><p>Het is een Nederlande auto van 1972, 25-13-VA is zijn naam.</p><p>Hij rijdt goed, alles werkt, maar de roestduivel zit hem toch hier en daar op de hielen.</p><p>Het zwarte leren interieur is gaaf, geen scheuren.</p><p>ik heb 2 harde voorschermen en vier harde portieren.</p><p>Voor en achterklep zijn goed, en van de 2 fronten die ik heb is 1 goede te maken.</p><p>Ik heb nog extra lampen ( ook mist ) en allerlei delen er bij, zoals wieldoppen.</p><p>Ook 2 nieuwe uitlaatpijpen ( de lange van voor naar achter ), echter 2 buitenste of binnenste, scandcar had 2 dezelfde opgestuurd.</p><p>Als u intresse heeft, laat dan een bericht achter, woutdeklerk@extenso.nl

Groeten, Wout de Klerk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marijn Hendrikx
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
11-08-2007 18:27 #86132 door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic 164 e met overdrive compleet of in onderdelen te koop
<p>Beste Wout,</p><p> </p><p>Ik heb je proberen te mailen over de eventuele overdrive, waar ik erg in ge&iuml;nteresseerd ben, maar ik krijg mijn mailtje steeds terug..? Ik heb het nog een keer geprobeerd met een ander adres, ik hoop dat die wel aankomt. Wil je anders misschien mij even een mailtje sturen? marijnhendrikx2web.de (2 = @)</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groeten Marijn!</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD