Historie op assen

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-09-2007 12:53 #50970 door Leo Staats
Historie op assen is gemaakt door Leo Staats
<p>Eind van de maand organiseert het FEHAC een evenement op het circuit van Assen: Historie op Assen. Zie historieopassen.nl. het lijkt mij een leuk evenement te worden.</p><p>Ik heb begrepen dat wij als V44 lid ook Fehac lid zijn. Als Fehac lid kan je een gratis entreekaart aanvragen.</p><p>Echter wanneer ik het aanvraag formulier invul, krijg ik de mededeling dat "de club zich niet heeft aangemeld" en dat ik contact moet opnemen met de club. Ik heb geen idee met wij.</p><p>Wie weet hoe wij als V44 lid een gratis entreekaart kunnen krijgen?</p><p>Leo</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J.L.M. Bruin
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-09-2007 15:07 #86436 door J.L.M. Bruin
Beantwoord door J.L.M. Bruin in topic Historie op assen
<p>Ik zou even contact opnemen met Rob Hendriks, voorzitter activiteiten commissie. Kijk onder navigatie even op afdelingen-landelijke activiteiten-bestuur. Vreemd overigens dat bij deelname clubs bij V44 een JA staat. Bij het 1800 register staat duidelijk geen reactie ontvangen, dus je mag aannemen dat onze club wel gereageerd heeft.</p><p> </p>

PV544C - 1964
P1800S - 1967
240DL - 1987
C40 - 2021

• Louis Spaninks
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-09-2007 17:50 #86435 door Louis Spaninks
Beantwoord door Louis Spaninks in topic Historie op assen
<p>Medeleden, het is een raadsel, wij zijn aangemeld als club en hebben de noodzakelijke informatie geleverd. Ik heb vorige week getest of het aanvragen van gratis toegangskaarten werkt, niet dus. Namens de club heb ik mijn ongenoegen hierover vorige week kenbaar gemaakt bij de organisatie, dit heeft tot nu toe niet tot resultaat geleid. Ik zal dit nogmaals doen. De inschrijving voor gratis kaarten moet voor 10 september aanstaande plaats vinden, kort dag dus. Ik doe mijn best maar Fehac moet het regelen. Uw secretaris.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Louis, in Volvo's sinds 1978

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD