Gratis naar historie op Assen
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
25-09-2007 11:17 #50917
door 11236-dummy
Gratis naar historie op Assen is gemaakt door 11236-dummy
<p>A.s. zaterdag en zondag organiseert de Fehac "Historie op Assen" vanwege het 30-jarig bestaan van de Fehac. Toegangskaarten zijn 15 euro, maar voor leden van een club die is aangesloten van de Fehac is de toegang <strong>gratis</strong>! </p><p> </p><p>Meer informatie hierover is te vinden op de ledensite van de Fehac. Hiervoor moet echter ingelogd worden met een gebruikersnaam en wachtwoord. Deze staan in elk VCM, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik de melding dat deze gegevens niet juist zijn! Hebben meer mensen deze ervaring?</p><p> </p><p>Oh ja, nu niet hier de gegevens gaan posten. Ik wil alleen weten of ik de enige ben met dit probleem of dat meer leden hier tegenaan lopen. Toch jammer als je die 15 euro hierdoor misloopt...</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leo Staats
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-09-2007 13:40 #86682
door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Gratis naar historie op Assen
<p>Helaas! Om gratis kaarten waren voor 10 september via de history op assen web site aan te vragen. Echter doordat de V44 bestanden niet aan de Fehac eisen voldeden lukte dat niet. Zie mijn bericht van 3 september.</p><p>Ik heb nog een e-mail aan de organisatie van History op Assen gestuurd met het voorstel om V44 vereniging leden op vertoon van hun lidmaatschapskaart gratis toegang te geven, maar hierop heb ik geen reactie ontvangen! </p><p>groeten Leo</p><p> </p>
- 11236-dummy
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
25-09-2007 14:20 #86681
door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Gratis naar historie op Assen
<p>Verrek! Ik heb dat bericht helemaal over het hoofd gezien! Wel jammer dat het zo gelopen is. Tijd om het lidmaatschap op de Fehac op te zeggen! Haha!</p>
- Rob Stel
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-10-2007 11:19 #86680
door Rob Stel
Beantwoord door Rob Stel in topic Gratis naar historie op Assen
<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik </p>
- Rob Stel
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-10-2007 11:27 #86679
door Rob Stel
Beantwoord door Rob Stel in topic Gratis naar historie op Assen
<p>Hallo,</p><p>Ik ben ook lid van de Singer Club en dat is maar een klein clubje en die hadden het wel geregeld, dus het kan ook daar aan liggen hoe je de bestanden aanleverd. </p><p>Misschien iets voor de volgende keer, want zo loop je vaker kortingen of entree mis.</p><p>Groet</p><p>Rob</p>