Tellerblok Amazon
- Ernst-Jan Frölich (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-10-2007 10:26 #50841
door Ernst-Jan Frölich (GAST)
Tellerblok Amazon is gemaakt door Ernst-Jan Frölich (GAST)
Hallo allemaal,
Wie weet er een goed adres om het tellerblok van mijn '62 Amazon te reviseren. De snelheidsmeter werkt maar blijft ergens boven de 100 hangen om met een liefdevolle tik op het dashbord weer los te springen. Ook de km tellers en dag teller werken niet. Ik heb al geprobeerd om er een nieuw aandrijfwiel in te doen maar dit was na 1300km alweer stuk. Nu tikt het mechaniek vreselijk. De teller is nog de originele die bij de auto hoort, met een trekstang voor het op nul stellen, ik wil hem proberen weer in orde te krijgen.
Volgend probleem is dat ik, als de originele teller in revisie is een ander nodig heb. Rijden zonder mag namelijk niet... Wie heeft er een die bruikbaar is te leen of ter oververname?
Ernst-Jan
Wie weet er een goed adres om het tellerblok van mijn '62 Amazon te reviseren. De snelheidsmeter werkt maar blijft ergens boven de 100 hangen om met een liefdevolle tik op het dashbord weer los te springen. Ook de km tellers en dag teller werken niet. Ik heb al geprobeerd om er een nieuw aandrijfwiel in te doen maar dit was na 1300km alweer stuk. Nu tikt het mechaniek vreselijk. De teller is nog de originele die bij de auto hoort, met een trekstang voor het op nul stellen, ik wil hem proberen weer in orde te krijgen.
Volgend probleem is dat ik, als de originele teller in revisie is een ander nodig heb. Rijden zonder mag namelijk niet... Wie heeft er een die bruikbaar is te leen of ter oververname?
Ernst-Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 12:26 #87056
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Tellerblok Amazon
<p>ik heb ooit een gereviseerd tellerblok gekocht bij Scandcar en die laten inbouwen. Met gps is de nauwkeurigheid bekeken, tot 155 km/h klopte het 100% ; recent nog heeft de extra.auto.heffingsdienst.op.langzaamwegen de accuratesse bevestigd toen ik bij 128 km/h niet durfde te remmen vanwege een bumperklever (komende van 160).</p><p>Heb je Dries Bakkenes al gevraagd?</p>
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- 09951-dummy
- Senior lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 13:06 #87055
door 09951-dummy
Beantwoord door 09951-dummy in topic Tellerblok Amazon
<p>Ik heb mijn tijdklokje van mijn p1800e bij
www.casuutrecht.nl
laten reviseren.</p><p>Het is perfect gedaan de zwarte ring is ook opnieuw gespoten.</p><p>Je stuurt hem op en zij onderzoeken hoeveel het kost ,ga je accoord dan repareren zij hem ,ga je niet acoord dan sturen zij hem terug .</p><p>LEEN </p>
- Rudolf Kleyn
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-10-2007 14:50 #87054
door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic Tellerblok Amazon
<p>Je kunt ook eens bij VDO Nederland informeren. Mogelijk reviseren zij nog tellers van Amazons. Deden ze in het niet al te lange verleden wel.</p>
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-10-2007 10:35 #87053
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic Tellerblok Amazon
<p>Ik heb nog een goed werkende tellerklok liggen. neem even contact met mij op
mmmm_smelter@wish.net
.</p><p>Ik woon vlakbij Haarlem. </p><p>Deze klok heb ik vervangen omdat de verkeerde interne overbrenging er in zat. </p>
Amazon Combi '66