Toerrit Regio Midden

Lees meer
22-07-2020 13:55 - 22-07-2020 13:57 #189418 door Kees Vos
Toerrit Regio Midden is gemaakt door Kees Vos
Vandaag 22/7 kreeg ik de nieuwsbrief van Regio Midden in de mailbox daar werd ik uitgenodigd om deel te nemen aan een toerrit + bbq op 5 september 2020.
Ik vind dit vreemd omdat het bestuur alle activiteiten voor 2020 heeft afgelast, wat ik een verstandig besluit vond, en dat ik niet beter weet dan dat dit nog zo is, omdat er geen tegen bericht van het bestuur bekend is.
Van Regio Midden vind ik het niet verstandig om nu al weer een toerrit te organiseren, de besmettingen in Nederland nemen nu weer toe, en dat het op het laatste moment afgelast moet worden is dan ook aanwezig.
Als laatste wil ik de volgende opmerking maken: is het nu zo erg dat we een jaar moeten wachten voor we misschien weer ritten en dergelijke kunnen organiseren, hou op zeg we zijn toch geen kleine kinderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-07-2020 14:14 - 22-07-2020 14:14 #189419 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Toerrit Regio Midden
Kees schrijft:
Ik vind dit vreemd omdat het bestuur alle activiteiten voor 2020 heeft afgelast, wat ik een verstandig besluit vond, en dat ik niet beter weet dan dat dit nog zo is, omdat er geen tegen bericht van het bestuur bekend is.

Het tegenbericht van het bestuur is er wel degelijk:
zie hier
Staat ook gewoon op de startpagina van de VKV site

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-07-2020 15:04 #189424 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Toerrit Regio Midden
Sorry Han, is mij kennelijk ontgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-08-2020 22:17 #189643 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Toerrit Regio Midden
De gezondheidsverklaring is bedoeld voor reizigers die van en naar Nederland reizen en wordt gebruikt op de luchthavens.
Feitelijk is het een garantie op .... niks... immers er is een 'window tussen besmet worden en ziek zijn...dat noemen we incubatietijd.
Lijkt me niet bedoeld om voor een tourrit 'schijnzekerheid' te geven.
Strikt genomen kan Midden de rit plaats laten vinden, als alle voorzorgsmaatregels in acht worden genomen, of het verstandig en/of gezellig is vraag ik mij af en het risico is dat weinig deelnemers op komen dagen

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
06-08-2020 23:08 - 07-08-2020 11:33 #189647 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Toerrit Regio Midden
Ik ben het helemaal met Ed eens; er in binnen NL geen enkele sprake van een zgn gezondheidsverklaring en ook in de verklaring over evenementen vanuit het bestuur wordt daarover niet gerept.

Mogelijk wordt een health check bedoeld, dus aan de deelnemers vragen naar covid 19 klachten.

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-08-2020 08:36 #189648 door Heimen van Gens
Beantwoord door Heimen van Gens in topic Toerrit Regio Midden

Cor Kraaijeveld schreef : Ik ben het helemaal met Ed eens; er in binnen NL geen enkele sprake van een zgn gezondheidsverklaring en ook in de verklaring over evenementen vanuit het bestuur wordt daarover niet gerept.

Dus..wie verzint zoiets?

gr. Cor.


Ik heb het bericht even verwijderd om verdere verwarring tegen te gaan, de informatie van diegene klopt inderdaad niet.

- Volvo Amazon sedan 1967, Volvo P1800 1968, Volvo 164 1973, Project: Volvo Amazon Combi 1967 en nog wat nieuwe modellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-08-2020 15:07 #189664 door Ton Verhaagen
Beantwoord door Ton Verhaagen in topic Toerrit Regio Midden
Reactie van het bestuur van regio midden op de ontstane ophef over de BBQ rit.

De BBQ rit is pas aan de orde gekomen na het artikel van het hoofdbestuur waarin werd aangegeven dat kleinschalige ritten weer georganiseerd mochten worden.

Om zeker te zijn dat regio midden niet zomaar buiten het bestuur om iets
zou regelen is er contact geweest met de coördinator activiteiten met de vraag of wij deze rit mochten organiseren.
Daar werd positief op gereageerd.

Wij zijn naar eer en geweten deze tocht gaan organiseren.
Daarbij hebben wij alle Corona maatregelen die geadviseerd worden in acht genomen.
Dus een kleine groep (42) , de 1,5 m in acht nemen niet meer dan 4 personen aan een tafel met tussen ruimte etc.
Dit uiteraard ook in overleg met het restaurant.
In de auto niet meer dan twee personen en geen kinderen zoals we hebben aangegeven in de nieuwsbrief.

Dit gebeurde overigens in de periode dat alles eigenlijk steeds beter ging op Corona gebied.
Ook wij zien nu dat een en ander verslechtert.

Daarom hebben wij als bestuur van regio midden het afgelasten als ultieme actie nog achter de hand.
We hopen echter dat dit niet hoeft en verwachten dat de 42 deelnemers zich verantwoordelijk zullen gedragen.

Tot slot vinden wij als bestuur van regio midden het jammer dat onze (mooie) BBQ rit onderwerp is geworden op het forum in de sfeer van “ze doen maar wat “...

Bestuur regio midden.

1970 Volvo 142, 1974 Volvo 142

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-08-2020 18:52 #189757 door Ton Verhaagen
Beantwoord door Ton Verhaagen in topic Toerrit Regio Midden ( AFGELAST ! )
Helaas...ons evenement op 5 september, Toerrit & BBQ , gaat niet door.

Alle goede bedoelingen en voorbereidingen ten spijt, we moeten het annuleren.
We vinden het niet verantwoord genoeg en we voelen ons ongemakkelijk bij met name het BBQ Restaurant.
We hebben de persconferentie afgelopen dinsdag afgewacht, nogmaals gesproken
met de eigenaars van het restaurant, maar we hebben te veel twijfels.

Dus er zit niks anders op… de deelnemers krijgen hun geld terug en we wachten op een beter moment.

Blijf gezond en graag tot ziens op een komend evenement!

Bestuur regio Midden

1970 Volvo 142, 1974 Volvo 142

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.