Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!

Lees meer
05-04-2019 18:07 #182729 door Paul Franse
Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!! is gemaakt door Paul Franse
De sleuteldag van Regio Zuid van 06-04 die in principe gepland stond bij van Roosmalen in Den Bosch is door omstandigheden verplaatst naar Han Misdom, Mastenbroekweg 8 in Weert. Hoewel een kleinere (maar wel heel gezellige) locatie proberen we zoveel mogelijk het schema aan te houden. Hou echter rekening met uitloop.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-04-2019 18:02 #182738 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!
Dankzij de geweldige inzet van met name Han en Elly Misdom, en alle aanwezige technici van regio Zuid en van de Katterugclub kunnen we concluderen dat het een zeer geslaagde sleuteldag is geworden. Ook de samenwerking tussen de VKV en de Katterugclub is uitstekend bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Mijn dank ook voor de flexibiliteit van alle deelnemers, de onderlinge ondersteuning, en het begrip voor de situatie. Hierdoor waren we ruim binnen de verwachte tijd klaar, en heb ik alleen maar tevreden gezichten gezien.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2019 22:45 - 07-04-2019 23:10 #182761 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!
Verwijderd, niet gebaseerd op alle feiten. Excuses.
Thom Fransen jr.

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2019 23:04 #182762 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!
Ik denk dat als we de ochtend ervoor te horen krijgen dat de locatie niet doorgaat, en we dan dezelfde middag definitief besluiten dat de dag op een andere locatie toch doorgang kan vinden, en vervolgens alles op alles zetten om iedereen te bereiken, dat dit verwijt een beetje te kort door de bocht is. Je vader heeft zowel een mail gehad als een bericht op zijn voicemail. Ik heb hem twee maal geprobeerd te bellen. Er zijn verder twee personen naar Den Bosch gereden, waarvan er een later in Weert alsnog de klus heeft geklaard, en een ander de mail niet heeft gezien en er ook voor gekozen had zich op te geven zonder telefoonnummer door te geven.
Voor alle duidelijkheid, het bericht dat de locatie verplaatst was is verschenen in de agenda, het forum, Facebook, de mailbox van alle deelnemers en diegenen waarvan het nummer (zoals gevraagd bij opgave) bekend was zijn allemaal gebeld.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2019 23:09 #182763 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!
Hoi Paul,
Ik wist niet dat mijn vader ook nog gebeld is (en je op zijn voicemail geland bent). Hij gebruikt namelijk geen voicemail maar dat kun jij niet weten.
Mijn excuses dan ook van mijn kant. Mijn reactie was kort de de bocht en ik zal hem dan ook verwijderen.

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2019 23:57 #182764 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag regio Zuid is verplaatst!!
Excuses aanvaard. Tevens zul je zien dat de verreden kilometers uiteraard vergoed worden.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.