Volvodrive treffen

Lees meer
30-03-2016 11:51 #159180 door Gerard Hegemans
Volvodrive treffen is gemaakt door Gerard Hegemans
Op 16 mei 2016 (tweede pinksterdag) vindt voor het eerst het Volvodrive treffen plaats, locatie: het terrein Aquabest (bij Eindhoven), openingstijden 10:00 tot 16:00. Meer informatie vind je op de website van de organisatie, met magazine Volvodrive:
www.volvodrivemagazine.nl/nieuws ... effen-2016
Het is de bedoeling dat alles wat met Volvo te maken heeft, oud en nieuw, op die dag aanwezig zal zijn. Dus ook onze vereniging. Graag bij deze een oproep: hoort zegt het voort, en de toegang is gratis.

Als laatste en oproep aan de clubleden: wij zoeken twee mooie auto's die op de stand tentoongesteld gaan worden, zijn er mensen die hun klassieker ter beschikking willen stellen? Bijvoorbeeld leden die in de buurt van Eindhoven wonen?

Gerard Hegemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Harrie van Susteren
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
30-03-2016 19:07 #159183 door Harrie van Susteren
Beantwoord door Harrie van Susteren in topic Volvodrive treffen
Ik wilsel met mijn Volvo Amazon van Jan.1957 komen. De oudste Amazon van Nederland en mogelijk van Europa. Mijn auto is in geheel originele staat, d.w.z. met alle details van het model zoals dat eind 1956 is gepresenteerd. Om een idee te geven: parkeerlichtjes links voor en achter, chroom deeltjes op de B-stijl zodat de chromen lijst doorloopt, Volvo op achterkant, de eerste chromen rozetten (nog dezelfde als voor, glazen/plastic kapje voor de instrumenten, V in de rugleuning van de achterbank, Tweedelige handgreep van de kofferbakken verlichting, e.a. Zie Volvo Klassieker Magazine nr. 45 van nov.2014 pag.17.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Harrie van Susteren
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
30-03-2016 19:09 #159184 door Harrie van Susteren
Beantwoord door Harrie van Susteren in topic Volvodrive treffen
Sorry, ik wil wel . . .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-03-2016 09:17 #159205 door Gerard Hegemans
Beantwoord door Gerard Hegemans in topic Volvodrive treffen
Beste Harrie,

Geweldig! We willen graag gebruik maken van je aanbod, zodra ik meer weet over opbouw en afbouw (tijden e.d.) dan laat ik het je weten. Is je de wagen volledig verzekerd, voor het geval er schade aangebracht wordt?

Gerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.