Volvo club present bij Interclassics in het MECC Maastricht

Lees meer
14-01-2016 20:40 #157393 door 11019-dummy
Ook dit jaar is de Volvo club vertegenwoordigd in Maastricht tijdens de grootste Nederlandse internationale klassiekerbeurs.
Sinds 2011 is de club van de partij door middel van een clubstand op de speciaal voor klassieke autoclubs gereserveerde vloer op de etage in het Mecc. Ook dit jaar zijn de mannen van het beurs coördinatieteam met het clubmateriaal naar het Zuiden afgezakt om aldaar de clubstand in te richten samen met enkele fanatieke leden van Regio Zuid die deze taak alweer voor de 5de keer met plezier op zich nemen.
Bijgevoegd een aantal plaatjes die ik gisteren tijdens de opbouw geschoten heb met de telefoon en daardoor misschien iets minder duidelijk. Op de stand staan een drietal zeer mooie Volvo´s van leden, te weten een Amazon, een 164 en een P1800 Jensen.
Ben je van plan deze internationaal zeer bekende en gewaardeerde beurs te bezoeken, loop dan ook even langs bij onze eigen stand.
.









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2016 21:15 #157395 door Peter Rumen
Mooi man 8-) Normaal ga ik ieder jaar met wat luitjes (ook oldtimers :D )van Oldtimer Vrienden Weert naar de Beurs, maar moet dit jaar helaas verstek laten gaan. Succes op de Beurs en veel plezier en hoop dat jullie veel leuke reacties krijgen én misschien wel nieuwe leden er bij!

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2016 21:21 #157397 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic Volvo club present bij Interclassics in het MECC Maastricht
Veel succes en plezier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-01-2016 22:20 #157399 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Volvo club present bij Interclassics in het MECC Maastricht
Tot morgen!
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Wilbert Geraets (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
16-01-2016 02:03 #157428 door Wilbert Geraets (GAST)
Beantwoord door Wilbert Geraets (GAST) in topic Volvo club present bij Interclassics in het MECC Maastricht
Vandaag geweest. Stand ziet er goed uit met 3 mooie exemplaren. Vooral de 164 ziet er top uit.

Verder vond ik het dit jaar een erg hoog porsche gehalte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-01-2016 23:34 #157481 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic Volvo club present bij Interclassics in het MECC Maastricht
Leuke beurs maar helaas naar mijn smaak weinig onderdelen etc. (zeker voor Volvo). Ook jammer dat er op de clubstand geen een pv of Duett stond (is toch de roots van de club).
Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.