Volvo Historic Rally Clinic

Lees meer
02-02-2015 17:58 #148041 door John Haazen
Volvo Historic Rally Clinic is gemaakt door John Haazen
Onlangs heb ik een nieuwsbrief ontvangen (27 jan. ’15) met een aankondiging voor een Volvo Historic Rally Clinic. Deze happening gaat op 22 feb. ’15 plaatsvinden. Uiteraard was ik helemaal geënthousiasmeerd en heb me direct ingeschreven. Nu constateer ik tot mijn verbazing dat deze rally/cursus niet in de agenda van VKV staat. Welke moderator kan dit gebrek herstellen. Ik moet er niet aan denken dat Volvo fanaten dit evenement missen, doordat ze niet op de hoogte waren.

Groeten, John

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2015 18:08 #148044 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Volvo Historic Rally Clinic
Beste John,

Het evenement staat niet op de site en op de agenda omdat dit een activiteit is die georganiseerd wordt door een aparte club en niet door een register verbonden aan de club.

Mocht de Volvo Historic Rally Club er behoefte aan hebben om in de agenda te worden geplaatst dan zullen zij zich of bij mij moeten melden of bij de webredactie.

Met vriendelijke groet,
Ruud Klok,
Activiteitencoördinator

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-02-2015 21:52 #148053 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Volvo Historic Rally Clinic
En het Sportregister heeft, zolang het er is, toegang tot de site en alle mogelijkheden om evenementen op de agenda te zetten. Dat dat niet gebeurd is, zal kennelijk een reden hebben. :o

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-02-2015 09:45 #148061 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Volvo Historic Rally Clinic

"Ruud Klok" schreef:
Beste John,

Het evenement staat niet op de site en op de agenda omdat dit een activiteit is die georganiseerd wordt door een aparte club en niet door een register verbonden aan de club.

Mocht de Volvo Historic Rally Club er behoefte aan hebben om in de agenda te worden geplaatst dan zullen zij zich of bij mij moeten melden of bij de webredactie.

Met vriendelijke groet,
Ruud Klok,
Activiteitencoördinator


De 41e Buckel - Volvo - Treffen is ook een niet-Volvokv activiteit, maar staat (gelukkig) wel in de agenda.

Kan iemand de Volvo Historic Rally Clinic op dezelfde manier in de agenda zetten, met de vermelding dat het een niet-vkv activiteit is?
Dan weet men er in ieder geval van, en is het ook voor iedereen duidelijk dat het niet vanuit de volvokv georganiseerd wordt.

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-02-2015 10:02 #148063 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Volvo Historic Rally Clinic
Eens!

Overigens heb ik mij al ingeschreven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-02-2015 07:03 #148092 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Volvo Historic Rally Clinic
Heren,

U vraagt...
www.volvokv.nl/index.php?view=de ... t&Itemid=8

Het is wel de bedoeling dat de organiserende partij dit aanvraagt.
Met vriendelijke groet,
Ruud Klok

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.