Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"

Lees meer
21-02-2015 23:58 #148781 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
Gefeliciteerd ermee Jan. :)
wij komen ook , tot dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-03-2015 19:32 #149097 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
De laatste hand wordt aan het inschrijfformulier gelegd. Nog even geduld dus!

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
02-03-2015 22:31 #149105 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
Ondertussen wel wat meer info via het menu op de voorpagina. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-03-2015 20:34 #149167 door Olivier Philippot
Beantwoord door Olivier Philippot in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
ok primma voor deze week end camping , ik kom met mijn Belgisch caravan WAWA 200 SL met mijn volvo amazon 1958

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-03-2015 21:46 #149219 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
Het landelijk kampeerweekend 2015 "De Duinhoeve 2.0"

Locatie

Na een bezoek aan alle campings van Zeeuws-Vlaanderen hebben we helaas bot gevangen. Op camping De Duinhoeve werden we weer met open armen ontvangen zodat regio Zuid-West u, met ondersteuning vanuit het Jongerenregister, toch kan uitnodigen om te komen kamperen op camping De Duinhoeve aan de rand het plaatsje Burgh-Haamstede op het eiland Schouwen-Duiveland. De camping ligt op ongeveer 1,5 km van het strand in een prachtig duingebied. U kunt er wandelen, fietsen, joggen, mountainbiken en in de omgeving is genoeg te beleven. Neeltje Jans is een kwartiertje met de auto, Middelburg en Zierikzee 35 minuten.

Voor de kampeerders van 2008 zal het een bekende locatie zijn. We gaan deze camping samen met u wederom omtoveren naar een kampeerterrein uit de 60-jaren!

Het terrein:

We hebben een eigen terrein met een eigen entree. Alle plekken zijn voorzien van een vast stroompaaltje en uw gekoesterde Volvo kan in de nabijheid van caravan of tent staan. Naast de familieleden is uw huisdier natuurlijk ook welkom. Centraal op 'ons' terrein staat een groot sanitair gebouw.

Eerder komen is mogelijk en u bent dan in de mogelijkheid om gedurende een hele week gebruik te maken van dit terrein.

Programma

Om het clubgevoel te versterken verzorgen wij elke ochtend uw ontbijt met koffie en thee. U hoeft dat niet zelf te regelen, maar kunt u gezellig naar de warme feesttent komen. Uiteraard zitten ook de vaste onderdelen erin: een rit door het Zeeuwse land, kofferverkoop en het feest met livemuziek. Natuurlijk blijft er nog voldoende tijd over om op eigen gelegenheid in het Zeeuwse op onderzoek uit te gaan of gewoon gezellig op het terrein links en rechts te gaan buurten bij een geopende motorkap.

Adres

Camping De Duinhoeve
J.J. Boeijesweg 62
4328 HC Burgh-Haamstede

Kosten

Uw bijdrage is per equipe (2 volwassenen) voor vier overnachtingen € 140,00.
Kinderen tot en met 12 jaar zijn gratis.
Kinderen van 12 t/m 17 betalen € 30,00 p.p..
Extra volwassenen betalen €70,-.

Extra overnachtingen zijn mogelijk voor € 22,50 per nacht.
Dit geldt voor zondag 10 mei t/m 13 mei en van zondag 17 mei tot uiterlijk 21 mei. Daarna is het terrein niet meer beschikbaar.

Uw aanmelding is definitief na ontvangst van het volledige bedrag op bankrekeningnummer NL94 RABO 0141 5599 69 tnv Volvo Klassieker Vereniging o.v.v. LKW & uw lidnummer.

Aanmelden kan via de volgende link: goo.gl/forms/hm7DCjHujF

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-03-2015 15:32 #149289 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Landelijk Kampeerweekend 2015 'De Duinhoeve 2.0"
Ik kom de laatste jaren altijd alleen naar het Volvo kampeerweekend .Nu zie ik ,dat de prijs per equip ( 2 volwassenen) 140 euro bedraagt.Is het nu niet meer mogelijk om slechts voor 1 persoon in te schrijven tegen het tarief van 70 euro zoals in 2014 het geval was? Ik ben erg benieuwd. Vriendelijke groeten niek de boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.