Elandrun 2015

Lees meer
05-12-2014 15:31 #146110 door Dop Dobbel (GAST)
Elandrun 2015 is gemaakt door Dop Dobbel (GAST)
Aankondigingen van de Elandrun zijn meestal pas vrij kort van tevoren, desondanks is het een van de leukste evenementen in de volvo community vind ik. En als ik de opkomst moet geloven ben ik daar niet de enige in ;) .

Ik ben geen lid van de VKV, dus ook geen magazine, dus weet niet wat er voor 2015 gaat gebeuren. Ik begreep dat er altijd veel vrijwilligers nodig zijn, maar de opkomst beperkt is. Ook begreep ik dat de organisatie van aankomend jaar (april 2015), maar onzeker is vanwege het gebrek aan hulp.

Ik had op volvolvo.nl al wat balletjes op gegooid en daar leek men wel bereid te helpen. Maar op dit forum (van de organiserende club) had ik nog niets over 2015 gezien.

Dus was benieuwd of het nog doorgaat, zou zonde zijn als zo'n gewaardeerd evenement verloren gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2014 17:04 #146113 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Elandrun 2015
ff lid worden heeft een hoop voordelen, Robbert! In het VKM heeft onder meer gestaan dat de organisatie ermee gestopt is. Dus als er geen nieuwe organisatie met veel handjes komt, is er dit jaar geen Elandrun.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2014 17:41 #146115 door Dop Dobbel (GAST)
Beantwoord door Dop Dobbel (GAST) in topic Elandrun 2015
Ah, jammer.
Hoop dat dit dan een oproep is om het alsnog voor elkaar te brengen. Ben graag bereid te helpen, al wil ik graag een rondje sturen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.