treffen volvoclub met zweedse boten club?

Lees meer
02-12-2014 23:50 #146014 door Yvan Veninga (GAST)
treffen volvoclub met zweedse boten club? is gemaakt door Yvan Veninga (GAST)
beste mede-Volvofielen
sinds een jaar ben ik naast mijn twee amazone combi's, de trotse eigenaar van een Zweedse klassieke houten bakdekker uit 1934.
Een bakdekker is een boot zonder kajuitopbouw, dus vanaf de kuipramen loopt het dek vlak door naar de boeg.
Ik ben direct ook lid geworden van de Zweedse boten club; de Zweedse klassiekerclub. Vergeleken met de Volvoclub een jong gezelschap, pas rond 2009 begonnen!
Zoals jullie weten ligt er in vele van onze Volvo's een motor die gelijk is aan die in de klassieke zweedse boten, een B18/ een Volvo Penta, echter geschikt voor koeling gebaseerd op buitenboord water!
Binnen de club zijn wensen geuit om eens een treffen tussen deze leden van de zweedse familie te organiseren.
Volvo's op de kade en de boten aan de kade!
Zou dat niet een leuke samenloop zijn?

Daarom dit bericht om eens te peilen of daar landelijk animo en interesse voor is!
graag hoor ik jullie reacties.

Mochten jullie al erg nieuwsgierig geworden zijn: www.zweedseklassiekerclub.nl .

vriendelijke groet,
Yvan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-12-2014 07:09 #146019 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic treffen volvoclub met zweedse boten club?
Beste Yvan,

Het is wel heel toevallig... ik ben een maand geleden ook al benaderd door de Albin club.
Zij willen in 2016 een treffen in Lelystad organiseren en hebben de zelfde vraag gesteld.
We gaan kijken of wij daar iets mee kunnen.

met vriendelijke groet,
Ruud Klok,
Activiteitencoördinator

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-12-2014 13:23 #146032 door Yvan Veninga (GAST)
Beantwoord door Yvan Veninga (GAST) in topic treffen volvoclub met zweedse boten club?
Zeker toevallig!
Graag hoor ik van de lezers of het hun leuk lijkt.
Plaats een reactie!
Bedankt!
Yvan

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.