Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister

Lees meer
30-10-2014 11:34 #144957 door Alain Pondman
Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister is gemaakt door Alain Pondman
De dagen worden kouder, natter en donkerder. Dit is altijd een goed moment om binnen te gaan sleutelen. Helaas is niets is zo vervelend als dit op straat te moeten uitvoeren omdat je niet beschikt over een garage. Het Jongerenregister heeft hier een goede oplossing voor.

Garage Riemersma stelt zaterdag 29 november de bruggen ter beschikking om te gaan sleutelen. Dus mocht je een sleutelklus hebben die je deze dag wil uitvoeren, geef je dan snel op! Let op: de klussen moeten wel in een redelijk tijdstip af te handelen zijn. Denk bijvoorbeeld aan het winterklaar maken van de auto (bodem controleren, koelvloeistof controleren, olie vervangen, kleppen stellen, etc.). De spullen voor onderhoud dien je zelf mee te nemen. Olie, oliefilters en koelvloeistof zijn wel te verkrijgen bij de garage. Eventueel kunnen spullen voor deze dag gezamenlijk besteld worden bij de Onderdelenshop van onze vereniging. Is dit handig voor je? Geef aan bij je aanmelding wat je nodig hebt, dan kunnen we dit gezamenlijk bij de club bestellen.

Naast het sleutelen komt een vertegenwoordiger van oldtimerverzekering GIO langs om alle ins en outs te vertellen over het verzekeren van onze mooie klassiekers. Aankomend jaar wil GIO een speciale verzekering voor jongeren introduceren. Op dit moment is het namelijk nog erg lastig om een oldtimer op jouw naam te verzekeren, zeker als dit de enige auto is en je onder de 24 jaar bent. Mocht je niet van plan zijn om te gaan sleutelen ben je natuurlijk van harte welkom om naar de pitch van GIO Klassiekerverzekeringen te komen.

Dag indeling:
09.00 uur Starten met sleutelen
12.00 uur Lunch verzorgd door Garage Riemersma
12.30 uur GIO Autoverzekering
13.30 uur Verder met sleutelen
16.30 uur Afronden sleutelen
17.00 uur Sluit de garage

Voor het aanmelden dien je een email te sturen naar: Jongerenregister@volvokv.nl
Graag de onderstaande gegevens doorgeven:

Naam:
Lidnummer VKV:
Type Volvo:
Wat wil je doen aan de auto:
Wat heb je nodig aan onderdelen (omschrijving en Volvo onderdeel code):

Mocht je alleen willen komen voor het praatje van GIO geef je dan ook even op, dan kunnen we rekening houden met het aantal mensen voor de lunch.

P.S. Leden ouder dan 35 jaar zijn natuurlijk ook van harte welkom op deze dag. Voor sleutelen geld wel dat jongere voorrang krijgen.

De locatie is:
Garage Riemersma
Prins Mauritslaan 45
3843 AJ Harderwijk

Met vriendelijke groet,

Bestuur Jongerenregister
Alain Pondman
Boele Braaksma
Eric van Vliet
Steven Bleeker

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2014 14:11 #145102 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Wie heeft er nog goede vragen om aan de desbetreffende verzekeringsmeneer te stellen? Komt u maar :)

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-11-2014 20:28 #145206 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Hallo Alain, bij deze een hopelijk binnenkort actuele vraag. Situatie is als volgt: eerste auto 145 '69, staat op naam van mijn vrouw, wordt door ons beiden bereden, ca. 10.000 km per jaar (LPG) , is nu WA verzekerd, zeker geen concoursstaat. Tweede auto amazon combi '67, staat op mijn naam, mijn vrouw zal hier waarschijnlijk niet mee rijden, ca. 5000 km per jaar (benzine), zoek nog passende verzekering (is nu nog geschorst), hopelijk straks in zeer goede staat. Vanwege dat laatste ligt een casco verzekering voor de hand. Er is qua verzekering geen andere auto beschikbaar, mijn bedrijfsbus mag ik privé niet gebruiken. De vraag is wat gunstig is voor de verzekering? Welke als eerste auto te gebruiken en welke als tweede? Ik kan zelf helaas niet aanwezig zijn de 29e.

Met vriendelijke groet,

Paul Franse

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-11-2014 17:57 #145936 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Hallo Alain,

en, kan GIO nog iets voor mij betekenen?

Groet, Paul Franse

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2015 19:29 #147045 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Wellicht iemand anders die met een goede suggestie kan komen?

Groet, Paul Franse

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2015 20:06 #147048 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
frans, ik heb geen idee :) Het was een heleboel informatie.

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-01-2015 21:55 #147051 door Laurens Zondag
Beantwoord door Laurens Zondag in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
je kunt altijd een mailtje sturen

first car volvo 242 DL 1975
second one volvo 144 1968

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arend-Jan van Hilten
  • Arend-Jan van Hilten's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
22-11-2018 10:30 #180443 door Arend-Jan van Hilten
Beantwoord door Arend-Jan van Hilten in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Sorry dat ik op deze oude thread reageer, maar het leek me handig om deze informatie te rectificeren, zeker voor jongeren die een verzekering zoeken.

Alain Pondman schreef : Naast het sleutelen komt een vertegenwoordiger van oldtimerverzekering GIO langs om alle ins en outs te vertellen over het verzekeren van onze mooie klassiekers. Aankomend jaar wil GIO een speciale verzekering voor jongeren introduceren. Op dit moment is het namelijk nog erg lastig om een oldtimer op jouw naam te verzekeren, zeker als dit de enige auto is en je onder de 24 jaar bent. Mocht je niet van plan zijn om te gaan sleutelen ben je natuurlijk van harte welkom om naar de pitch van GIO Klassiekerverzekeringen te komen.


Deze jongerenverzekering bieden ze niet meer aan. Ze accepteren alleen nog mensen van 24+ of je moet naar een normale verzekering.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arend-Jan van Hilten
  • Arend-Jan van Hilten's Profielfoto
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
09-02-2019 20:27 #181882 door Arend-Jan van Hilten
Beantwoord door Arend-Jan van Hilten in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Om mijn vorige bericht aan te vullen: bij Van Lanschot Chabot accepteren ze wel jongeren met een oldtimer als eerste auto.
Ik ben 19 en betaal voor mijn Amazon rond de 95 euro per jaar.
www.vanlanschotchabot.nl/nl/private-insu.../vervoer/classic-car

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2019 22:33 #181884 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Sleuteldag + verzekeringspitch Jongerenregister
Die oldtimer mag dan UITSLUITEND recreatief worden gebruikt. Dus geen woning -werk/studie ritten, geen boodschappen mee doen, niet met aanhanger er achter naar de stort of bijvoorbeeld Ikea rijden .

Wanneer het je enige auto is, hoe moet je dat dan doen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.