Info ijsrijden @ Zweden?

Lees meer
24-11-2013 22:28 #134281 door Erik Ciesluk
Info ijsrijden @ Zweden? is gemaakt door Erik Ciesluk
Weet er al iemand meer van het aangekondigde ijs-rij-uitje in Zweden?

Lijkt me super, dus ben zeer benieuwd naar de exacte locatie, datum en de kosten...

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-11-2013 22:49 #134283 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Info ijsrijden @ Zweden?
Erik,

Lijkt mij ook erg gaaf. Wat mij nog niet helemaal duidelijk was, is of we met eigen auto's mogen ijsrijden.

Afhankelijk van de kosten en beschikbare tijd lijkt het mij leuk om erbij te zijn met de Amazon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-12-2013 18:51 #134551 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Info ijsrijden @ Zweden?
Kreeg zojuist de volgende mail:

Beste Erik,
gezien de relatief korte voorbereidingstijd is besloten om dit jaar tot een verkenning jaar te maken. Er gaan wel 2 mensen naar Zweden zij doen verslag van hun ervaringen . Er wordt tevens gekeken of er een ander aantrekkelijke variant mogelijk is. We houden je via ons VK-magazine op de hoogte. In ieder geval hartelijk dank voor je belangstelling en ik hoop dat we je volgend jaar een mooi evenement kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Flok Boer


.. ik zal wel niet 1 van die 2 zijn.. we moeten het dit jaar maar doen met een meeting in de sneeuw op de ongebruikte parkeerplaats vlakbij de Ikea in Hengelo! 8-)

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.