Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs

Lees meer
30-09-2013 11:33 #132516 door Peter Rumen
Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs is gemaakt door Peter Rumen
Zondagmiddag heb ik na 16.00 uur in het bijna verlaten parkeervak van de 160 serie 2 chromen sierstrips gevonden van 162 cm lang en 2 cm breed. :o Ze lagen dwars over het parkeervak en er stonden vlakbij nog twee 164 modellen waarvan de ene van Guy Rutten was (Guy had een flyer achter zijn voorruit, zodoende!). Er was behalve mijn maat verder niemand te zien en wat moet je dan doen? Vragen kun je niemand en als er een auto overheen rijdt kunnen de strips bij het oud ijzer. Dus maar besloten mee te nemen en op het forum een oproep te plaatsen zodat de onfortuinlijke eigenaar misschien nog opgespoord kan worden. De "echte" eigenaar kan zich hier op het forum melden. Voor de duidelijkheid heb ik enkele foto's bijgevoegd.










Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 16:17 #132524 door Eric van Vliet
Beantwoord door Eric van Vliet in topic Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs
Het kan niet anders dan dat deze van Alain Pondman zijn!
Deze lagen namelijk onder zijn auto (Alain was er op dat moment niet om de auto open te doen) en hij had laat in de middag zijn auto verplaatst naar de standhouders parkeerplaats om alle spullen van de jongerenregister-stand weer mee te nemen. Hij zij nog tegen mij dat hij ze vergeten was en nog even langs de parkeerplaats moest rijden om ze weer op te halen.

Zou je even een mailtje willen sturen naar jongerenregister[@]volvokv.nl? Dan zorg ik dat Alain even contact met je opneemt.

Groeten,
Eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 19:24 #132536 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs
Hallo Alain,

Volgens Eric zijn de sierstrips van jou en gelukkig dat ze via via toch weer bij jou retour kunnen komen. Alleen liggen ze nu veilig bij mij in de garage in Heythuysen. Helaas is dit in het zuiden van het land maar het lijkt mij wel mogelijk dat deze via een clublid uit het zuiden in Zwolle bezorgd kunnen worden. Ik heb de voice-mail van je mobiel ingesproken dus laat maar even weten hoe we het gaan regelen? Ik ga binnenkort naar mijn zoon in Nijmegen en zijn we al halverwege! Misschien heb je een kennis wonen in de buurt van Nijmegen? Het is maar een voorbeeld hoe zou kunnen.

Groetjes,
Peter

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 20:47 #132542 door Alain Pondman
Beantwoord door Alain Pondman in topic Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs
Hee peter,

Jaaa, die zijn van mij. Vond het al zo raar dat ze door een volvo-liefhebber meegenomen zouden worden, zonder dat dat gemeld werd :)

VOlgende week zijn een groot aantal jongens van het jongerenregister bij de herfst-tour in Alphen aan de rijn. Ik ga even kijken wie er langs u komt om ze mee te nemen :)

Hartelijk dank!


Groet, alain

Old volvo's never die: Check onze nieuwe site vernoemd naar de gewonnen kattenrug: www.volvo-lotte.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 21:11 #132544 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs
Hey Alain, jij brengt teveel tijd onder je auto door. Als je daar ook al spullen gaat opbergen... :D

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-09-2013 21:39 #132548 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Gevonden op de parkeerplaats van de VKV Beurs

"Alain Pondman" schreef:
Hee peter,

Jaaa, die zijn van mij. Vond het al zo raar dat ze door een volvo-liefhebber meegenomen zouden worden, zonder dat dat gemeld werd :)

VOlgende week zijn een groot aantal jongens van het jongerenregister bij de herfst-tour in Alphen aan de rijn. Ik ga even kijken wie er langs u komt om ze mee te nemen :)

Hartelijk dank!


Groet, alain


Of de ALA, kan ze dan ook doorgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.