Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart

Lees meer
09-03-2013 20:34 #124452 door Peter Rumen
Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart is gemaakt door Peter Rumen
Carpoolers gevraagd!

Wie wil er vanuit Heythuysen (regio-Zuid) en omstreken met mij meerijden naar de ALV op 16 maart. Dan zit ik niet alleen in de auto op weg naar Nulde en kunnen we de kosten delen. :lol: De benzine wordt ook alsmaar duurder en het is ook gezelliger met wat Volvo gezelschap in de auto. :lol: Bij meer als één carpooler gaan we met de S60 en anders met de P1800.
Stuur maar een PB.

Groetjes,
Peter

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-03-2013 09:27 #124614 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart
:cry: He Limburgers of Brabanders!

Is er nu echt niemand die naar de BALV gaat a.s. zaterdag? Jullie stellen mij teleur dat er niemand tijd kan maken voor deze belangrijke vergadering :oops: Nogmaals laat wat van je horen zodat we samen kunnen rijden. Ik haal je thuis wel op als het maar in noordelijke richting is. Kom je uit het zuiden richting Heythuysen kun je zo instappen.

Ik ben benieuwd of zich kandidaten melden?

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-03-2013 10:20 #124615 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart
Peter,
ik heb helaas geen tijd maar ben toch aanwezig dmv een afgegeven machtiging!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-03-2013 11:25 #124618 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart
Hallo Peter,

ik wil wel met je meerijden (liefst natuurlijk in de P1800 ;) . Je weet me te wonen. Bel me maar even om een tijd af te spreken.

Tot zaterdag.

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 04:13 #124664 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Carpoolen vanaf Limburg naar de ALV 16 maart

"Jacques Smeets" schreef:
Peter,
ik heb helaas geen tijd maar ben toch aanwezig dmv een afgegeven machtiging!


Hallo Jacques,
Bedankt voor je reaktie en goed dat je een machtiging hebt geregeld! 8-) Ik heb ook een machtiging geregeld met een clublid 2 straten verder. Volgens mij gaat het zaterdag wel lukken met de stemronde als je het forum zo leest.

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.