Uitnodiging Swedish Collection - project Watergas

  • Ben Ekeler (GAST)
  • Ben Ekeler (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-09-2012 15:42 #117952 door Ben Ekeler (GAST)
Uitnodiging Swedish Collection - project Watergas is gemaakt door Ben Ekeler (GAST)
UITNODIGING

Beste (Volvo)vriend/vriendin,

Wij ondersteunen stichting Watergas.nu , die een nieuw “avontuur” zijn aangegaan om samen met Volvo te proberen de Auto van de Toekomst in beeld te brengen. Ze laten Volvo zien dat met watergas een brandstofbesparing van meer dan 30% te behalen is. Ook is er een reductie van schadelijke uitstoot, voor een beter milieu! Samen met Volvo willen zij een optimale ‘Volvo-besparingskit’ voor de vele bestaande Volvo’s ontwikkelen. Wellicht dat dit ook voor uw auto interessant kan zijn… (alle merken).

Daarom nodigt Watergas.nu onze relaties uit, die met een bescheiden donatie (via www.Share2start.com ) dit project willen steunen. Bij een donatie vanaf 25 Euro ontvangt u een kortingsvoucher van 150 Euro voor de inbouw van watergas in uw eigen auto. Bij grotere donaties komen krijgt u desgewenst een adviseur op bezoek die u (en uw bedrijf) meer kan vertellen over watergas, de nieuwste ontwikkelingen en wat dit voor u kan betekenen.

Voor de complete uitnodiging heb ik een videoboodschap ingesproken: (klik op Youtube-link)

UITNODIGING PRESENTATIE VOLVO AVONTUUR 5 OKTOBER 2012:


Ga dus naar www.share2start.com/commercieel/ ... o-avontuur , doneer minimaal 25 euro, (dus niet 100 Euro zoals in het filmpje genoemd) en ontvang een kortingsvoucher van 150 euro voor inbouw van een watergasinstallatie
én kom op 5 oktober van 15.00 – 17.00 uur naar de presentatie in het Groene Paviljoen!

Ik hoop u te mogen begroeten op 5 oktober a.s.

Met vriendelijke groet / Med vänliga hälsningar,


Hans Blokzijl

Swedish Collection BV

Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2012 17:48 #117958 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Uitnodiging Swedish Collection - project Watergas
Gaaf, ik doe mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-09-2012 08:13 #117972 door Zon
Wel een mooi idee!

(alhoewel ik in eerste instantie dacht aan een 1 april grap: "water zien branden..."?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-09-2012 11:32 #117981 door Oscar Keur (GAST)
Beantwoord door Oscar Keur (GAST) in topic Uitnodiging Swedish Collection - project Watergas
Klinkt erg interessant!

Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.