VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!

Lees meer
31-10-2010 11:26 #97464 door Lars Rengersen
Gisteren weer enorm genoten van de VKB, organisatie bedankt!
Net mooi genoeg weer om lekker op de parkeerplaats rond te kijken en binnen ook veel moois.

Uiteraard ook nog het nodige gekocht, waaronder een set nieuwe oppompbare schokbrekers voor mijn 245 voor een prijs waar je ze normaal ex. BTW nog niet voor vindt.

Anderen nog verrassende / leuke dingen gekocht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-10-2010 13:11 #97469 door
Vond het wel fijn dat CVI automotive er stond, wat handige clipjes voor de raamschrapers van mijn 1800 kunnen kopen.

Ze vertelden overigens dat ze ook veel verzendingen naar Nederland doen, had zelf nog geen ervaringen met deze club!

Vond het overigens knap druk gisteren, zeker een geslaagde dag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
31-10-2010 14:26 #97474 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Ik heb ook al dingen gekocht bij CVI. Ze hebben daar soms dingetjes die je nergens anders vindt. Zeker een aanrader en inderdaad snelle en goedkope levering naar Nederland.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-11-2010 09:47 #97489 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Had voor de 1e keer een kraampje en vooral op Zaterdag goed verkocht, viel me op dat er veel Italianen en Fransen waren.
Vooral met de eersten met handen envoeten communiceren was komisch.
Goed verkocht maar op zondag 'veel kijke nie kope' publiek, ben al om 3 uur gaan afbouwen en was om 5 uur thuis.
Had wat spulletjes voor de 940 nodig, ruitewissermotor achter, afsluitbare tankdop, woodline set, luchtfilter en een tussen stuk voor de 480 achterlichten.
Mooiste aanschaf was de beige achtermat voor in de laadruimte van de 965, na 12 jaar eindelijk niet meer een 'two tone' achterbak.

Iedereen die ik gesproken heb bedankt, was weer errig gezellig en lekker achter een kraampje op een stoel is aan te bevelen !

Ed van der Zee

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-11-2010 11:29 #97494 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Was voor mij ook weer, zoals elk jaar, een fantastische beurs. Heb twee Koni achterschokdempers kunnen kopen (30 Euro) als reserve voor de P.A.-rit met onze P1800. :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-11-2010 22:55 #97587 door Huke Basart
Beantwoord door Huke Basart in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Bedankt voor jullie reaktie over de Volvo klassieker beurs.
De enige bedenking heb ik met de reaktie van Ed dat hij er om 3 uur ermee stopte.
In het regelement staat dat men tot 5uur de stand moet bemannen en dan opruimen.
Er lopen om 3uur nog steeds betalende bezoekers rond.
Graag volgende keer tot het einde,ik was zelf om 9 uur thuis
tot volgend jaar Huke Basart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-11-2010 12:05 #97599 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Ik sluit mij volledig aan bij de reactie van Huke. Ik had zelf zondag zo rond 4 uur de tijd om even een rondje over de beurs te lopen en heb mij toch wel geergerd aan de kramen die al leeg waren of aan diverse standhouders die al volop aan het inpakken waren. Als iedereen vertrekt wanneer het hem of haar uitkomt dan ziet de beurs er binnen no time uit als een afgebrand dorp en dat moeten we met zijn allen niet willen. En dan nu de grote vraag: Waar zitten we volgend jaar????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dennis van Santen (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
04-11-2010 15:05 #97608 door Dennis van Santen (GAST)
Beantwoord door Dennis van Santen (GAST) in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Ik was er zondag en het viel me op dat aan het eind van de dag meerder kraampjes leeg waren, jammer!

Maar even een andere vraag: het zou leuk zijn als er ergens foto's geplaatst kunnen worden. Heeft er iemand foto's? Mijn camera stopte ermee toen ik de 1e foto wilde maken :?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-11-2010 13:46 #97659 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Voor mij is het weekeinde te waardevol en te kort om doelloos achter een kraam te blijven staan waar meer mensen zich verplaatsen naar de uitgang dan mensen die nog belangstelling hebben voor onderdelen.
Het gehalte 'kijke nie kope' mensen was dramatisch op zondag, voor het contact met mensen die ook interesse hebben in werking van e.e.a was het op zaterdag (historisch) veel beter en dus gezelliger.
Als grote stands gaan opruimen en iedereen tegelijk zijn spullen wil inladen om 5 uur kan ik uren wachten met mijn paar dozen, voor ik weg kan, als ik een uurtje eerder weg ga heeft iemand last van mij.
Het is voor mij hobby geen werk

Ed

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ben Ekeler (GAST)
  • Ben Ekeler (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
10-01-2011 08:46 #99480 door Ben Ekeler (GAST)
Beantwoord door Ben Ekeler (GAST) in topic VKB 2010 - was geslaagd - bedankt voor de organisatie!
Ik ben het volledig eens met vorige posters dat je als standhouder tot het einde van de beurs blijft.
Ook ik heb me geërgerd aan mede-standhouders die vonden dat ze genoeg verkocht hadden en midden op de zondagmiddag vertrokken. Ik ben om 17:00 begonnen met inpakken en om 18:00 zat de hele volvo-forum.nl stand in de auto.

Mooie nieuwe locatie trouwens: Evenementenhal Gorinchem.
Ik hoop dat de catering net zo goed is als tijdens alle andere beursen die daar gehouden worden.

Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.