Overdrive uit, motor uit.

• Tonny Slingerland (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-05-2008 09:04 #50397 door Tonny Slingerland (GAST)
Overdrive uit, motor uit. is gemaakt door Tonny Slingerland (GAST)
<p>Sinds kort heb ik een probleem met mijn overdrive type D onder mijn amazon uit '69 met B20.</p><p>De overdrive zelf functioneerd uitstekend echter slaat soms bij het uitschakelen via de originele overdriveschakelaar ook de motor af. Dit gebeurt niet altijd maar is door de onbetrouwbaarheid hiervan niet echt prettig. De stroomvoorziening gaat over het contact. Bij het afslaan van de motor blijven wel de lampjes in het dashbord branden. Via het terugschakelen van de 4e naar de 3e versnelling schakelt de overdrive uit en blijft de motor gewoon draaien. </p><p>Wie heeft dit eerder aan de hand gehad?</p><p>Groet Andr&eacute;</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
06-05-2008 11:45 #89058 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Overdrive uit, motor uit.
<p>Naar mijn mening kan dit alleen maar de overdrive schakelaar zijn die flink kortsluiting maakt. Zit er een zekering tussen? Ik heb nog een zelfgemaakte degelijke schakelaar liggen voor niet zo veel. (25)</p><p>groeten, Ronald</p>

• Tonny Slingerland (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-05-2008 12:57 #89057 door Tonny Slingerland (GAST)
Beantwoord door Tonny Slingerland (GAST) in topic Overdrive uit, motor uit.
<p>Dankjewel voor je reactie Ronald, lijkt mij bij nader inzien ook het meest logische. Ik maak overigens geen gebruik van je aanbod maar toch bedankt.</p><p>Groet, Andr&eacute;</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD