aandrijfas amazon '65 onder een amazon '69 plaatsen?

• Marcel van Genderen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-05-2008 23:47 #50380 door Marcel van Genderen (GAST)
aandrijfas amazon '65 onder een amazon '69 plaatsen? is gemaakt door Marcel van Genderen (GAST)
<p>Hallo ik it met het volgende ik hen een goede aandrijfas voor een '65 er met overdrive en deze wil ik pas maken voor een '69 er met overdrive, ik weet dat er dus verschil zit in het tussenlager maar kun je deze ook uitwisselen? of moet ik op zoek naar een andere aandrijfas? en in dat geval wie heeft er nog een korte aandrijfas voor een amazon uit '69?</p><p>groet M.van Genderen</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-05-2008 00:17 #89120 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic aandrijfas amazon '65 onder een amazon '69 plaatsen?
<p>Hallo Marcel,</p><p>Zelf had ik precies het omgekeerde probleem. Normaalgesproken is het type ophanging uit te wisselen, al wil dit niet altijd. Door de grote moer op de aandrijfas los te draaien kun je de plaat met de twee pennen (van het oude type) eraf schuiven en op die plek dan het lager met het rubber er omheen erop schuiven. En dan weer vastzetten met de moer.</p><p> </p><p>Bij mij ging dat omgekeerd prima, hopelijk bij jou zo om ook.</p><p>Succes,</p><p>Groeten Lars</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD