Verwarmde achterruit getint amazon sedan
- Eric Dezittere
- Elite lid
-
Minder
Meer
03-08-2008 18:54 #50233
door Eric Dezittere
Verwarmde achterruit getint amazon sedan is gemaakt door Eric Dezittere
<p>Ik kocht verleden jaar op de beurs in Utrecht een verwarmde achterruit getint voor mijn amazon sedan. Vandaag wilde ik deze monteren, maar deze ruit voldoet helemaal NIET aan de norm om mooi af te sluiten. Rechts onderaan staat de rubber zeker 4 tot 6 mm open. De bestaande ruit past echter perfect, en ook een andere niet verwarmde ruit past voor 100 procent juist. Ik heb ervaring bij het plaatsen van ruiten in de amazon, ik heb het al zeker een tiental keer gedaan, het ligt dus niet aan de montage.Nu weet ik niet meer bij wie ik deze ruit heb gekocht op de beurs, en wil zeker niet nogmaals dezelfde slechte ruit kopen. Op de stikker op de ruit staat; ' artikel 1.0218 G Volvo Amazon Sedan Glas Trosch AG Autoglas Oensingen' .kan iemand mij melden bij wie ik een verwarmde achterruit getint, of desnoods niet getint, kan kopen welke goed past, dus zeker niet van het bovenvermeld merk, of als de verkoper van dit merk deze oproep leest! is het altijd zo of heb ik toevallig een slecht gemaakte ruit gekregen?.En, zijn er nog leden met dezelfde slechte ervaring?? Dank voor de info.</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
03-08-2008 22:08 #89697
door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
<p>Ik heb net hetzelfde probleem voorgehad, ook 2/3 keer geprobeert ze te monteren, maar steeds paste hij onderaan niet.</p><p>ik heb me ook suf gepiekerd waardoor het kon komen, en heb hem achteraf teruggebracht naar het VOD, waar ik hem gekocht had. Zij hadden dit nog nooit meegemaakt. Ik heb gewoon terug mijn oude ruit gemonteerd en die paste van de eerste keer perfect.</p><p>Voor mij was de moraal van het verhaal: koop steeds bij het VOD, de service in ongeevenaard en je mag het altijd terugbrengen. Ik heb niets dan lof voor het VOD</p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-08-2008 11:41 #89696
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
Ik heb het al vaker gezien.Er is een partij van deze ruiten in de om loop die niet goed is.Je krijgt ze er wel in,maar het rubber sluit dan helemaal niet goed aan.
- Jan Oudijk
- Elite lid
-
Minder
Meer
04-08-2008 12:18 #89695
door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
Ik heb een verarmd achterruit van het merk Sekurit uit Sweden geplaatst ,en de pasvorm is perfect.Groeten Jan Oudijk.
- Eric Dezittere
- Elite lid
-
Minder
Meer
04-08-2008 15:30 #89694
door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
Jan, weet je nog bij wie je deze goed passende achterruit hebt gekocht? groeten eric
- Jan Oudijk
- Elite lid
-
Minder
Meer
04-08-2008 22:15 #89693
door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
<p>Hallo Eric,dat weet ik ,dat was bij Bas de Koning van Veterancar in Wognum.Een hind misschien, ik heb kort geleden bij Nordicar in Heerhugowaard een verwarmd achterruit zien liggen in de winkel.Veel succes Jan.</p><p> </p>
- P. Konings
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2008 08:24 #89692
door P. Konings
Beantwoord door P. Konings in topic Verwarmde achterruit getint amazon sedan
paul konings
ik heb hier nog een auto staan ,met een verwarmde achterruit
deze moet je er zelf uit halen
bel me even 0485 515084
groet paul
ik heb hier nog een auto staan ,met een verwarmde achterruit
deze moet je er zelf uit halen
bel me even 0485 515084
groet paul