Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje

Lees meer
13-11-2009 15:42 #49379 door Marco Nas
Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje is gemaakt door Marco Nas
Naast alle selfmade spatels, gebogen plaatjes e.d. heb ik weer een ander makkelijk ding om het stof van het hemeltjeachter de tandjes te krijgen: een ijskrabber voor de bevroren autoruit. Ik heb m bij de Gamma gehaald voor 99 eurocent en werkt prima. (een blauwe met zwart handvat van het merk Novidcar) Omdat ie gebogen is kan die goed bij de tandjes komen, hij is lekker dun en heeft een handvat. Wel even van te voren de hoekjes in een bochtje slijpen en ik heb ook de ribbels die bovenop zitten wat vlak geschuurd, kan die nog makkelijker er tussen. Nog een tip: hou de föhn niet te dicht bij de stof als je rimpeltjes wil wegwerken, heeft mij een gaatje bezorgd. (ben ik echt ziek van, was echt het allerlaatste wat ik moest doen en hij zit er voor de rest zo mooi in, dat wordt dus plakken) Nou maar hopen dat je er niet teveel van ziet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-11-2009 20:09 #93692 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
Of nog een keer proberen met een nieuw hemeltje.Met een kaasschaaf gaat het ook goed.Deze dan wel gebruiken ipv de ijskrabber .Ipv de fohn heeft natuurlijk weinig zin.(voorkomt overigens wel brandplekken.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-11-2009 19:16 #93691 door Walter Verheijen
Beantwoord door Walter Verheijen in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
<p>Hallo Marco </p><p>Kun jij mij in het kort vertellen hoe je het best een nieuwe hemel in je </p><p>amazone kunt maken ??????? .Tips van andere mensen zijn natuurlijk ook welkom.</p><p>Groeten Walter Verheijen</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-11-2009 13:18 #93690 door Herm Vlake
Beantwoord door Herm Vlake in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
<p>In de "oldtimer praxis" heeft een paar jaar geleden een uitgebreid artikel (handleiding) over dit onderwerp gestaan. Natuurlijk wel in het duits. Ik wil het best even inscannen en toesturen. Heb je interesse stuur dan even je e-mail adres aan herm.vlake (at) gmail.com.
Herm</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-11-2009 09:14 #93689 door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
Dag Walter.

Ik weet niet of je al de uitleg via Herm hebt gedaan, maar bij de aankoop van het hemeltje bij het VOD kreeg ik ook een handleiding en deze is in het NL.(vertaald vanuit het Zweeds denk ik). Mocht je daar toch nog interesse in hebben, dan kan je jouw email adres achterlaten hier. Groeten, Marco. O ja, het plakken van het gaatje is redelijk gelukt met een stukje hemel wat over was erachter geplakt met Bisonkit transparant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-11-2009 09:15 #93688 door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
Dag Walter.

Ik weet niet of je al de uitleg via Herm hebt gedaan, maar bij de aankoop van het hemeltje bij het VOD kreeg ik ook een handleiding en deze is in het NL.(vertaald vanuit het Zweeds denk ik). Mocht je daar toch nog interesse in hebben, dan kan je jouw email adres achterlaten hier. Groeten, Marco. O ja, het plakken van het gaatje is redelijk gelukt met een stukje hemel wat over was erachter geplakt met Bisonkit transparant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-11-2009 09:16 #93687 door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
Dag Walter.

Ik weet niet of je al de uitleg via Herm hebt gedaan, maar bij de aankoop van het hemeltje bij het VOD kreeg ik ook een handleiding en deze is in het NL.(vertaald vanuit het Zweeds denk ik). Mocht je daar toch nog interesse in hebben, dan kan je jouw email adres achterlaten hier. Groeten, Marco. O ja, het plakken van het gaatje is redelijk gelukt met een stukje hemel wat over was erachter geplakt met Bisonkit transparant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-11-2009 20:10 #93686 door Walter Verheijen
Beantwoord door Walter Verheijen in topic Tip: ijskrabber voor monteren hemeltje
<p>Hallo Marco </p><p>Daar heb ik zeker intresse in , omdat dat al is vertaald in het nederlands.</p><p>mijn email adres is wamverheijen@hetnet.nl . </p><p>Bedankt voor de moeite , en ik ga er mee aan de slag.</p><p>groeten Walter.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.