telefoonummer of adresgegevens Hr. Frankefort
- C.J.M. van Zaal
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2009 13:44 #49365
door C.J.M. van Zaal
telefoonummer of adresgegevens Hr. Frankefort is gemaakt door C.J.M. van Zaal
<p>Gaarne telefoonnummer of adresgegevens van Hr Frankefort ( overdrive)</p><p>De Hr. Frankefort stond op de beurs met repearatie en of ombouw overdrive.</p><p>Kees van Zaal</p><p>0622275926 </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ama Zon (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
19-11-2009 16:29 #93765
door Ama Zon (GAST)
Beantwoord door Ama Zon (GAST) in topic telefoonummer of adresgegevens Hr. Frankefort
<p>Hij heeft zelfs een hele interpagina:</p><p>
www.frankefort.nl/overdrive/
</p><p>Hier staat ook zijn adres en tel nr.</p>
- C.J.M. van Zaal
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2009 22:18 #93764
door C.J.M. van Zaal
Beantwoord door C.J.M. van Zaal in topic telefoonummer of adresgegevens Hr. Frankefort
<p>Bedankt voor de informatie</p><p>Kees</p><p> </p>
- A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2009 22:19 #93763
door A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST)
Beantwoord door A.H. Arendsen-Dijkstra (GAST) in topic telefoonummer of adresgegevens Hr. Frankefort
<p>Dag Kees,</p><p>Wel even beter opletten dan ik destijds heb gedaan, dat kan je een hoop gedoe schelen;</p><p>- welke garanties of compensatie geeft hij ingeval van onverhoopt slecht functionerende overdrive of bak? </p><p> (denk ook aan de kosten die gemoeid zijn met in- en uitbouwen),</p><p>- levert hij de originele (kortere) tussenas, of biedt hij aan om de jouwe in te laten korten? </p><p> (dat is een heel precies klusje, en geeft al gauw een disbalans die niet te harden is...)</p><p>Ik heb geleerd dat ook hier geldt dat alle waar naar z'n geld is: Ik rij nu inmiddels 2 jaar heel tevreden rond met een overdrive van Nordrive. </p><p>Groet,</p><p> </p><p>Erik</p><p> </p>