Kleur klaverbladvelgen

Lees meer
01-02-2010 18:03 #49248 door Jeoffrey Bloemen
Kleur klaverbladvelgen is gemaakt door Jeoffrey Bloemen
<p>De velgen van mijn P1800E moeten worden gestraald en vervolgens gecoat worden. Nu begreep ik dat de klaverbladvelgen oorspronkelijk geleverd zijn met zwart gekleurde vlakken. Heeft iemand daarvan een goede afbeelding, zodat ik ze weer in de oorspronkelijke kleuren kan laten zetten?</p><p>Overigens nog andere tips bij het restaureren van de velgen?</p><p>Alvast dank voor eventuele tips,</p><p>Jeoffrey Bloemen</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-02-2010 15:58 #94446 door Eric Dietz
Beantwoord door Eric Dietz in topic Kleur klaverbladvelgen
De gehele velg is eigenlijk zwart behalve de opstaande randen van het klaverblad. ik ben zelf een blog aan het opzetten over mijn 1800E. Op de pagina 'About my car' zie je een foto van de velg. web.me.com/ericdietz1/my1800E/Home.html

groet,

eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2010 18:27 #94445 door Jeoffrey Bloemen
Beantwoord door Jeoffrey Bloemen in topic Kleur klaverbladvelgen
<p>Dank je voor je antwoord. Foto is duidelijk. Heb je nog een tip voor de behandeling? Stralen en vervolgens poedercoaten of stralen en laten spuiten? Poedercoaten zou er later niet meer af gaan?</p><p>Groet,</p><p>Jeoffrey</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2010 21:48 #94444 door Andre van der Leek
Beantwoord door Andre van der Leek in topic Kleur klaverbladvelgen
<p>Ik heb de velgen laten stralen (opstaande randen afplakken/ontzien), vervolgens de opstaande randen gepolijst en de velg "traditioneel" zwart gespoten. Tussen velghart en geklonken velg zit meestal lichte corrosie wat uiteindelijk weer kan opspelen onder de lak. Opnieuw renoveren is dan met gespoten velgen makkelijker. Maar dan heb je al weer jaren gereden. Succes.</p><p>Groet, Andr&eacute;.</p><p> </p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.