limited slip differentieel

Lees meer
14-02-2010 20:12 #49221 door Ruud Terwiel (GAST)
limited slip differentieel is gemaakt door Ruud Terwiel (GAST)
<p>Ik zag op marktplaats een lsd te koop staan, deze was ook geschikt voor een amazon. Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Zou het wat zijn zeker gezien de weersomstandigheden op dit moment?</p><p>Ruud</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-02-2010 12:55 #94624 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic limited slip differentieel
Ik heb een ls-diff ( uit een 123GT) op onze P1800, ik voel vooral een verschil in baanvastheid maar ben ook nooit meer vastgereden in de modder (rittensport). Maakt enkel wat meer geluid (brommen), vooral als hij koud is.

Lees meer
20-02-2010 09:52 #94623 door Ruud Terwiel (GAST)
Beantwoord door Ruud Terwiel (GAST) in topic limited slip differentieel
<p>Dag Willy</p><p>Wil je hiermee zeggen dat je er vooral last van hebt dat het meer herrie maakt en dat je er in de praktijk dus meer last dan gemak van hebt? </p><p>Is het alleen aantrekkelijk is voor de rallyrijders? Die schijnen het heel belangrijk te vinden en wat is het voordeel dan volgens hen? </p><p>Zou het geen voordeel kunnen hebben voor het wegslippen in natte en winterse omstandigheden?</p><p>Ruud</p><p> </p>

Lees meer
20-02-2010 17:19 #94622 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic limited slip differentieel
<p>Ruud,</p><p>De herrie van het ls-diff gaat samen met de herrie van de dubbele webers dus veel last heb ik er niet van.</p><p>Als je alleen maar rond de kerk rijdt heeft het niet veel nut maar wel bij sportief rijden en zeker op een nat of glibberig wegdek of op onverhard.</p><p>Willy</p>

Lees meer
21-02-2010 09:03 #94621 door Ruud Terwiel (GAST)
Beantwoord door Ruud Terwiel (GAST) in topic limited slip differentieel
<p>Bedankt!</p><p>Ruud</p>