Mijn eerste advertentie geplaatst voor reactiestang

• Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 14:16 #49032 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Mijn eerste advertentie geplaatst voor reactiestang is gemaakt door Edo Dijkgraaf (GAST)
Geachte clubleden,Kan er iemand kijken of ik technisch wel duidelijk genoeg ben geweest. Ik heb een advertentie geplaatst waarin ik vraag om een reactiearm. Ik wil graag een arm waarin diabolovormige bussen passen, omdat ik afgelopen zomer nieuwe pu heb gemonteerd. Nu is de arm bijna doorgerot. Bij het VOD hebben ze alleen armen met silent blocks erin. Dat vind ik zo zonde van mijn bijna nieuwe pu.Ik weet echter niet of ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Ik ben niet bepaald een technisch redacteur. Eventuele aanvullingen? Ik verneem ze graag!Even wat anders:Ik hoor deze melding natuurlijk niet hier te doen, maar ik wilde even kwijt dat ik afgelopen zaterdag bij het VOD ben geweest. Geweldig! Echt super dat een club een dergelijke voorziening heeft.Groet,Edo
Onderwerp is gesloten.
  • René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-05-2010 18:27 #95462 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Mijn eerste advertentie geplaatst voor reactiestang
<p>Er staan een heleboel ad's welke is het. Het zou helpen als je of de link hier neerzet of dat je aangeeft om welke type volvo het gaat.</p><p> </p><p>Ik heb vorige week bij het 2e hands depot van Nordicar twee kogelharde reactie stangen met slechte rubbers tbv de achter ophanging gehaald voor mijn 245 en ik was daar 20 euro voor kwijt.</p>
Onderwerp is gesloten.
  • Edo Dijkgraaf (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-05-2010 16:51 #95461 door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Mijn eerste advertentie geplaatst voor reactiestang
Ik ben inmiddels voorzien. Bedankt!Groet,Edo
Onderwerp is gesloten.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac