overdrive verversen
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-05-2010 17:38 #49011
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
overdrive verversen is gemaakt door Marcel Smelter (GAST)
<p>Heren, ik dacht dat je de overdrive apart kon aftappen. Of moet je het filter aan de zijkant dan verwijderen?</p><p>Aan de onderzijde van de overdrive zie ik maar liefst 3 stoppen zitten waarvan er vast een voor het aftappen is.</p><p>Kan iemand wellicht een foto maken met een pijl welke ik als aftapplug kan gebruiken?</p><p>Vast bedankt!</p><p>gr marcel</p>
Amazon Combi '66
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-05-2010 09:31 #95532
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic overdrive verversen
Het type overdrive staat er niet bij. Ik heb onder de P1800E een J-type. Deze deelt zijn olie met de bak. Als je de aftapplug van de bak eruit draait, loopt de od ook leeg. Ik haal dan ook het filterdeksel aan de onderkant los. Hier komt ook nog een beetje olie uit. Een D-type is wellicht anders, dus misschien heb je niks aan mijn uitleg.
- Ronald Sluijter (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
23-05-2010 00:57 #95531
door Ronald Sluijter (GAST)
Beantwoord door Ronald Sluijter (GAST) in topic overdrive verversen
<p>3 stoppen aan de onderkant is een D type overdrive.</p><p>aan 1 kant zit een groote plaat ( zonder tekst en type nummer er op)</p><p>de plug die daar onder zit is de aftapplug ( staat ook drain bij )</p><p>ik zou als je de olie ververst ook even de 4 boutjes losschroeven van de grote plaat en ook het filter schoonmaken.</p><p>let wel op een nieuwe pakking en dat je het koperen ringetje even uitgloeit.</p><p>groetjes ronald </p><p> </p><p> </p>
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-05-2010 18:39 #95530
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic overdrive verversen
<p>Bedankt voor de uitleg.</p><p>gr marcel</p>
Amazon Combi '66