Hoi,
Mijn Volvo 145 met B20 motor heeft nu de derde bw 35. Telkens is er iets mee. Nu doet de R het niet meer, voor de rest schakelt hij okay. Maar zonder achteruit kun je niet de weg op.
Ik kan een aw71L kopen en ik weet dat deze ingebouwd kan worden, met behulp van aanpassing van de koppelingshuis (Huke Basard +/- 200 euro)
De auto is geen show model, met andere woorden niet zo heel veel waard.
Wie heeft ervaring, of kent iemand met ervaring, die deze klus heeft geklaard?
Graag zou ik telefonisch contact willen leggen en op die manier ontdekken welke problemen ik tegen ga komen.
Of wellicht heeft iemand een opsomming van aanpassingen die nodig zijn.
Voorbeeld vragen:
Moet de tunnelbak vergroot worden?
Hoe gaat dat met de olievulleiding
Hoe gaat het met de oliekoelleidingen
moet de aandrijfas ingekort worden/
Kan de staartstuk vervangen worden ivm de km-teller mechaniek?
Moet er een andere baksteun komen?
Is de huidige startmotor nog bruikbaar
Andere elektronica/kabelboom?
Ben ik nog iets vergeten?
Groet Ralph de Werk, Eindhoven