Lassen alliminum bell-house.

Lees meer
19-09-2018 15:18 #179155 door Leo Dortmans (GAST)
Lassen alliminum bell-house. is gemaakt door Leo Dortmans (GAST)
Beste mensen ik ben nieuw hier. Ik heb de volgende vraag, sommige leden hebben een 4 versn.bak laten inbouwen in de duet i.p.v. de 3 versn.bak. Hiervoor is het bell-house van alluminium gelast. Op welk adres is dit uitgevoerd en wat zijn de ervaringen hiermee? Groeten Leo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-09-2018 02:58 - 20-09-2018 02:58 #179170 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Lassen alliminum bell-house.
Hallo Leo,

Mogelijk dat Huke Basart dit voor je kan doen. www.hukebasart.nl/huke/?Koppelingshuizen
Je zult dan mogelijk wel je eigen bell-house en het nieuwe voor de 4 versnelling bak bij hem moeten inleveren
Welke motor heb je in je wagen liggen? Als het een B18 is dan kun je de M30 zo door een M40 vervangen.
Je moet alleen even opletten welke bak je hebt, kijk anders even hier
De tunnel van de Duett en de Katterug zijn namelijk smaller dan die van de Amazon waardoor je km teller kabel tegen het chassis komt als je een Amazon bak in een Duett of Katterug zet.
Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-09-2018 16:55 #179204 door Leo Dortmans (GAST)
Beantwoord door Leo Dortmans (GAST) in topic Lassen alliminum bell-house.
Dankjewel voor de reactie. Het gaat in mijn geval niet om een volvo maar een mercedes camper, waarin ik een 5 bak wil monteren. Het is ooit gedaan maar het is een moieilijke klus en vraagt een aanpassing zoals ik ooit gezien heb bij een Duet. Veel suc6 met de volvo-club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.