overdrive
- Egbert Buursink
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2016 22:25 #164888
door Egbert Buursink
overdrive is gemaakt door Egbert Buursink
bij het rijden in de overdrive op kruissnelheid, 100-120 km/uur, heb ik af en toe, een fractie van een seconde, dat de auto even "stil valt", alsof je in de vrije versnelling rijdt. Maar dan herpakt hij zich direct weer en rijdt weer verder.
Soms is een paar keer op een traject van 50 kilometer maar het kan ook dat gedurende 100 kilometer alles normaal functioneert.
Is dit een probleem met de electro van de Overdrive? Heeft iemand hier ervaring mee en tips van wat te doen?
Soms is een paar keer op een traject van 50 kilometer maar het kan ook dat gedurende 100 kilometer alles normaal functioneert.
Is dit een probleem met de electro van de Overdrive? Heeft iemand hier ervaring mee en tips van wat te doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13-11-2016 22:39 #164889
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic overdrive
Zou kunnen, maar de hoeveelheid olie zal eerder de oorzaak kunnen zijn. Of kleine verontreinigingen in de olie. Dat had ik. Filters ff schoonmaken en verse olie erin, probleem voorbij.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
16-11-2016 19:26 #164947
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic overdrive
Als de overdrive er (even) mee op houdt ga je terug naar 4 en voelt dat niet aan als vrij lopen, maar gewoon als terug schakelen en dat is geen prettig gevoel als dat plotseling gebeurt.
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-11-2016 21:30 #164952
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic overdrive
Ik denk, dat de overdrive slipt.