Achteras eindelijk kapot
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Dit overdenkende en op zoek naar een 100% vervangende achteras (nu ENV) dacht ik nogmaals over wat nu het ultieme differentieel zou zijn en/of complete achteras die dergelijke caperiolen wel zal overleven.
Enige ervaring of tips in een vergelijkbare "world of madness" ?
(Niet zeggen dat ik normaler moet rijden aub :mrgreen: )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
En qua sperdifferentieel: Quaife maakt mooi materiaal en wordt door velen aangeschreven. Ik heb in de Dana 30 wereld veel gelezen over Eaton Truetrac, is ook een euro of 300 goedkoper. Daarom heb ik deze onlangs gekocht.
Ik heb hem toevallig vandaag ingebouwd, dus kan je nog niet over de ervaringen berichten. Afstellen is wel enorm veel werk.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Ga ervoor in 2016
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Weet je zeker dat er niet gewoon een wiellager kapot is gegaan? Dat was bij mij eerder ook het geval.
En qua sperdifferentieel: Quaife maakt mooi materiaal en wordt door velen aangeschreven. Ik heb in de Dana 30 wereld veel gelezen over Eaton Truetrac, is ook een euro of 300 goedkoper. Daarom heb ik deze onlangs gekocht.
Ik heb hem toevallig vandaag ingebouwd, dus kan je nog niet over de ervaringen berichten. Afstellen is wel enorm veel werk.
Wiellager is het niet, de aandrijfas draait gewoon en beiden wielen niet.
Eerst even de richting bepalen voordat ik weer over een sper ga nadenken...overigens by wheeler dealers werd mooi getoond hoe het gemonteerd en afgesteld moet worden..
- Ivo Van Antwerpen
-
- Platinum lid
-
Hierover zit ik ook al een hele tijd te piekeren, zonde dat ik dit niet eerder wist, denkelijk is een aankoop met een aantal goedkoper. Misschien zitten er nog anderen met het idee?"Boele Braaksma" schreef:
Daarom heb ik deze onlangs gekocht.
Het inbouwen en afstellen is ook iets wat me eigenlijk tegenhoud, ik ben benieuwd naar jou bevindingen.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-